خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » افزایش دانشجویان تحت پوشش وام دکتری

افزایش دانشجویان تحت پوشش وام دکتری

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: تاکنون به ۱۲هزار نفر از دانشجویان دکتری وام پرداخت شده است و پرداخت وام به ۳هزار نفر از دانشجویان دیگر نیز در حال پیگیری است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ذوالفقار یزدان مهر در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: وام ویژه دکتری به مبلغ ماهانه ۷۰۰ هزار تومان با همکاری یکی از بانک ها از ابتدای سال عملیاتی و بخش عمده آن نیز پرداخت یا در حال پرداخت است.

وی ادامه داد: با رایزنی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با مدیرعامل بانک مربوطه در جهت مراعات و کمک به دانشجویان دکتری تسهیلات ۶ ماهه اول سال به صورت یکجا و به مبلغ چهار میلیون و دویست هزار تومان پرداخت یا در حال پرداخت است.

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو متقاضی برای وام ویژه دکتری در سامانه صندوق رفاه ثبت نام کردند و همانطور که قول داده بودیم به محض تایید و ارسال فهرست دانشجویان توسط معاون دانشجویی دانشگاه در اسرع وقت، پرداخت شروع شد. تاکنون وام به حدود ۱۲ هزار دانشجوی متقاضی توسط صندوق و بانک پرداخت شده است.

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام حدود ۳ هزار نفر هنوز پرداخت نشده که صندوق رفاه دانشجویان به طور مرتب در حال پیگیری است تا وام مذکور پرداخت شود.

وی ادامه داد: برخی از متقاضیان هم هنوز پرونده شان تکمیل نشده و دارای نواقصی هست که هر چه زودتر برای دریافت وام، باید برای رفع نقص پرونده اقدام کنند.

یزدان مهر افزود: سال گذشته ۱۲ هزار نفر و امسال ۱۵ هزار نفر از تسهیلات وام ویژه دکتری استفاده می کنند.

به گزارش مهر، ثبت نام وام ویژه دکتری از ۱۳ خرداد شروع شده بود و قرار بود تا ۱۵ تیرماه به پایان برسد که با توجه به استقبال گسترده دانشجویان متقاضی و تقاضای دانشگاه ها و به منظور پوشش حداکثری دانشجویان تا ۲۵ تیرماه تمدید شد

همچنین ببینید

تغییر فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی، مصوبه جدید مرکز جذب وزارت علوم را به روسای …

یک دیدگاه

  1. باعرض سلام. بنده بعد از گذشت حدود ۳ ماه از ثبت درخواست وام ویژه دکترا هنوز موفق به دریافت وام نشدم چون بانک توسعه و تعاون مدارک و ضامنین معرفی شده از سوی بنده را رد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *