خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعطای بورس دکتری دولت چین به دانشجویان ایرانی

اعطای بورس دکتری دولت چین به دانشجویان ایرانی

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای بورس کشور چین در دوره‌های تحصیلات تکمیلی به دانشجویان ایرانی برای سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، با توجه به تلاش‌های سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کشور چین (موسسه کنفوسیوس) با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته تحصیلی زبان چینی برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ و در دوره های مختلف بلند‌مدت و کوتاه‌مدت به دانشجویان ایرانی موافقت کرده است.

علاقه‌مندان برای بورس کشور چین می‌توانند به آدرس اینترنتی http://Cis.Chinese.cn مراجعه و نسبت به نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامانه grad.saorg.ir اقدام نمایند.

پس از ثبت‌نام در این سامانه، باید متقاضیان فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی bdiri@saorg.ir تا پایـان وقت اداری روز ۱۰ شهریور ۹۶ برابر با ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ ارسال کنند.

پس از پایان مهلت مقرر به هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. ثبت‌نام متقاضیان هم به منزله ثبت‌نام اولیه می‌باشد و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام می‌شود.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *