خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » ارائه وام دکتری به ۹ هزار و ۳۰۰ دانشجو تاکنون

ارائه وام دکتری به ۹ هزار و ۳۰۰ دانشجو تاکنون

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: ما در این صندوق به ۹۳۰۰ نفر از دانشجویان به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان وام دکترا پرداخت کرده‌ایم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان و مشاور وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از وام دکترا گفت: ما در این صندوق به ۹۳۰۰  نفر از دانشجویان به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان وام دکترا پرداخت کردیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد:  در مجموع ١۵ هزار و ۵٠٠ نفر برا وام دکترا ثبت نام کردند و همانطور که قبلا اعلام کردیم به محض تایید و ارسال لیست متقاضیان توسط دانشگاه مربوطه مراحل پرداخت در صندوق آغاز و حداکثر ظرف ۱۵ روز وام پرداخت می‌شود.

وی در ادامه در خصوص وام ضروری دکترا هم ادامه داد: ثبت تقاضای این وام از اول مرداد ۹۶ آغاز شده و دانشجویان دکترا برای دریافت وام ضروری دکترا تا ۱۵ مرداد مهلت دارند تا ثبت‌نام کنند.

مشاور وزیر علوم تصریح کرد: وام ضروری دکترا به منظور حمایت بیشتر از دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره دکترا پرداخت می‌شود و این وام صرفا به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی قابل پرداخت است.

یزدان‌مهر ادامه داد: مبلغ وام ضروری ویژه دکترا ۳ میلیون تومان است و دانشجویان واجد شرایط فقط یک بار در طول دوره دکتری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی در خاتمه اظهار داشت: این فرصتی که ایجاد شده یک فرصت ویژه و اضافی است برای ثبت نام وام ضروری، و از اول مهر ماه مجددا سایت باز است و دانشجویان می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

همچنین ببینید

جذب ۳۰۰ دکتر معلم به عنوان هیات علمی

رییس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از راه اندازی ۳۱ دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. عرض سلام و احترام
    بنده برای وام ویژه دکترای بانک توسعه و تعاون به شعبه مربوطه مراجعه کردم اما به دلیل بازنشتگی ضامن معرفی شده قبل از فارغ التحصیلی بنده، بانک مرکزی شعبه مدرس مشهد، با وام من موافقت نکردند و درخواست وامم معلق مانده است. لذا درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *