خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » انتشار اطلاعیه دانشگاه پیام‌نور درخصوص اعتراض‌ اساتید جهت تغییر اساس‌نامه

انتشار اطلاعیه دانشگاه پیام‌نور درخصوص اعتراض‌ اساتید جهت تغییر اساس‌نامه

به دنبال اعتراض‌ها و تجمع‌های تعدادی از اساتید دانشگاه پیام‌نور درباره تغییر اساس‌نامه این دانشگاه، دانشگاه پیام‌نور در اطلاعیه‌ای روند این تغییرات را توضیح داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، دانشگاه پیام‌نور به دنبال این اتفاقات، اطلاعیه‌ای صادر کرده است که به شرح زیر است:

«به اطلاع همه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه می‌رساند، اخیرا نگرانی‌هایی درباره تغییر اساسنامه از طریق شورای گسترش آموزش عالی در بین همکاران ایجاد شده است. با تشکر از همه اعم از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه به استحضار می‌رساند که ریاست دانشگاه و اعضای هیات رئیسه، رایزنی‌های گسترده با مقام عالی وزارت و مقامات ارشد در دولت و نیز مجموعه معاونان وزارت علوم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره نگرانی‌های موجود درباره تغییر اساسنامه دانشگاه انجام داده و تبعات علمی و اجتماعی این امر و اثرات آن بر بدنه بزرگترین دانشگاه دولتی کشور کاملا تبیین شده است.

با تقدیر و تشکر از مقام عالی وزارت، دکتر فرهادی که آغاز فعالیت‌های این دانشگاه بزرگ در زمان وزارت او نیز رقم خورده است و آقای فرهادی در یک سال گذشته بنا به اهمیت ویژ‌ه‌ای که برای دانشگاه پیام نور قائل است سه بار از این دانشگاه بازدید کرده و در مراسم افتتاح پروژه‌ها و دستاوردهای دانشگاه شرکت کرده‎اند که حضور و حمایت وزیر علوم خود گواهی بر پشتیبانی وزارت علوم از دانشگاه است.

بدون شک آنچه این روزها دانشگاه به آن بیش از همیشه نیاز دارد، وحدت و انسجام بین همه ارکان این خانواده بزرگ است و اهمیت ندادن به شایعات در این مقطع بسیار با اهمیت است و از این حیث نباید خدشه‌ای به وجهه دانشگاه وارد شود. خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده جای نگرانی وجود نداشته و دانشگاه در راستای محدودیت قرار نخواهد گرفت زیرا با نگاه توسعه‌ای که جناب آقای دکتر فرهادی به دانشگاه دارد قطعا در آینده شاهد حمایت و توسعه همه جانبه دانشگاه خواهیم بود.

اگر عده‌ای تحت عنوان تشکل و یا انجمن صنفی به دنبال این باشند که پیگیری‌های هیات رئیسه دانشگاه، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان را در این امر به نام خود تمام کنند، بدون شک این امر ناپسند بوده و همه تشکل‌ها، اساتید و کارکنان دانشگاه باید هوشمندانه با دفاع از مواضع دولت منتخب در زمینه پیشبرد اهداف دانشگاه از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکنند.»

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

یک دیدگاه

  1. آیا تغییر سن برای جذب در هیت علمی از ۴۵به۴۰ حقیقت داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *