خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » انجام امور بورس و اعزام به خارج از طریق سامانه دانشجویی

انجام امور بورس و اعزام به خارج از طریق سامانه دانشجویی

با رونمایی از فازهای ۳ و ۴ سامانه جامع امور دانشجویان، امور بورس و اعزام به خارج، دانشجویان داخل، دانشجویان غیر ایرانی و دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق این سامانه انجام می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، رونمایی و بهره برداری از فاز های ۳و ۴ سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) با حضور جهانگرد، معاون وزیرارتباطات و اطلاعات و رییس سازمان فناوری اطلاعات، مجتبی صدیقی معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان و باقری اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات و معاونین و مدیران سازمان انجام پذیرفت.

سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) در راستای عمل به تکالیف قانونی بندهای ۱و۲بندج ماده ۴۶ برنامه پنجم توسعه، ماده  ۴ و۶ آیین نامه توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی مصوب شورای عالی اداری در مورخ ۱۰ اسفند ۹۳ و ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیکی مصوب شورای عالی فناوری اطلاعات در مورخ ۲۰اسفند۹۲ تعریف و اجرا شده است.

در این مراسم پس از رونمایی فازهای ۳و۴ سامانه سجاد، جهانگرد، بر لزوم توسعه این سامانه و تعریف پرونده دانشجویی برای تمام دانشجویان سراسر کشور تاکید کرد.

در فازهای ۳ و ۴ این سامانه، سرویس هایی مرتبط با امور دانشجویان داخل (انتقالی و مهمانی دانشجویان داخل، تایید مدارک دانشجویان داخل، انتقال دانشجویان خارج به داخل)، امور دانشجویان غیر ایرانی (پذیرش دانشجویان غیر ایرانی بصورت بورسیه، پذیرش دانشجویان غیر ایرانی بصورت غیربورسیه، شورای منتخب بررسی موارد خاص دانشجویان غیرایرانی)، امور دانشجویان شاهد و ایثارگر (انتقالی و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر) و همچنین امور بورس و اعزام به خارج (اخذ هزینه کنفرانس، بورس داخل، بورس مربیان، امور تعهدی بورس) به بهره برداری رسید.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *