خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » طرح سرباز-فناور برای نخبگان مقطع ارشد و دکتری

طرح سرباز-فناور برای نخبگان مقطع ارشد و دکتری

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری فعال در پارک‌های علم و فناوری دوران خدمت سربازی خود را در این مراکز تحت عنوان سرباز–فناور می‌گذرانند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

خسرو پیری مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طرح سرباز – فناور اظهار داشت: وزارت علوم این طرح را از سال گذشته در دفتر برنامه‌ریزی این وزارتخانه مطرح کرده و آن را پیگیری می‌کند.
وی بیان کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای انجام خدمت مقدس سربازی در داخل دانشگاه سهمیه دارند که وزارت علوم با طرح موضوع سرباز – فناور سعی دارد سالیانه ۴ سهمیه را برای افرادی که در پارک‌های فناوری مشغول به فعالیت هستند در نظر بگیرد تا به جای رفتن به پادگان‌ها دوران خدمت خود را در پارک‌های علم و فناوری به کار تحقیق و پژوهش بپردازند.
پیری تصریح کرد: در این طرح افراد نخبه سرباز که در پارک‌های علم و فناوری دوران خدمت خود را می‌گذر‌انند با توجه به تخصص‌هایشان آموزش‌های تکمیلی و لازم را می‌بینند.
وی گفت: افرادی که در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت هستند با حمایت معاونت علم و فناوری دوران سربازی خود را در این شرکت‌ها سپری می‌کنند.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *