خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » ممنوعیت ارائه درس به اعضای هیأت علمی فاقد کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد
زمان فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ازاد

ممنوعیت ارائه درس به اعضای هیأت علمی فاقد کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد

مدیر کل امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ممنوعیت ارائه درس به اعضای هیأت علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و حق‌‌التدریس فاقد کد شناسه تدریس در نیمسال دوم تاکید کرد و از اختصاص فرصتی تا ۱۵ دی برای این منظور خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

مدیر کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا گفت: «با توجه به شروع برنامه‌ریزی نیمسال دوم تحصیلی ۹۶-۹۵ واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه از ارائه درس به اعضای هیات علمی و مدرسان حق‌التدریس فاقد کدشناسه تدریس، خوددداری می‌کند.»

وحیدی گفت: «معاونان آموزشی و مدیران گروه موظفند صرفا برای آن دسته از استادان که دارای کد شناسه تدریس هستند، برنامه‌ریزی کنند و برای استادانی که کد شناسه ندارند، از هر گونه برنامه‌ریزی خودداری کنند.»

او افزود: «با توجه به اینکه آخرین مهلت دریافت کد شناسه تدریس ۱۵ دی ۹۵ تعیین شده است، بنایراین اعضای هیات علمی و مدرسان حق‌التدریس باید هر چه سریع‌تر تا تاریخ مذکور کدشناسه تدریس دریافت کنند. در غیر این صورت دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه درس به آنها در نیمسال دوم تحصیلی جلوگیری می‌کند.»

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

۲ دیدگاه

  1. باسلام لطفاً بفرمائید برای اساتید حق التدریسی که بیش از ده سال دریک واحد دانشگاهی تدریس کرده انمد وعلی رغم داشتن شناسه تدریس متاسفانه دانشگاه برای ایندسته افراد درس اختصاص نداده است.اما برای برخی افراد که حتی سابقه تدریس وکد شناسه نیز نداشته اند درس گذاشته است.لطفا به این موضوع نیز رسیدگی شود.تا حق برخی افراد همچون بنده ضایع نشود. باتشکر

  2. لطفا تلفنی یا آدرسی که متصدی صدور کد شناسه است ارائه گردد… چون اینجانب اسکن همه ی مدارک خواسته شده را در سایت مزبور بارگزاری وارسال نمودم اما هر وقت مراجعه میکنم نوشته در حال بررسی و به تمام بخشهای دانشگاه آزاد تماس گرفتم و گفتند به ما مربوط نمیشود و کلا معلوم نیست چه کسانی متولی بررسی مدارک و صدور کد شناسه هستند؟؟!! حداقل کار این است که آدرس دقیق ررای مراجعه حضوری و یا تلفنی جهت تماس بگذارند و پاسخگوی ما اساتید باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *