خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » فعالیت ۱۹‌هزار هیأت علمی دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی

فعالیت ۱۹‌هزار هیأت علمی دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ۳۵هزار هیأت علمی تمام‌وقت با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند که ‌۱۹هزار و ۲۳۴ نفر تحصیلات دکتری به بالاتر دارند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده، در نشست اعضای فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: «۱۹‌هزار و ۲۳۴ هیات علمی دکتری به بالاتر در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌کنند. حدود ۶۸ هزار نفر با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری علمی دارند که ۳۵هزار نفر آنها هیات علمی تمام‌وقت هستند؛ به علاوه ۱۱هزار کارگاه و آزمایشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است.»

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی بیش از۱۱ هزار نفر هیات علمی تمام‌وقت را جذب کرده یا ارتقا داده است. او خبر داد در فراخوان جذب دوم که اوایل آذر اعلام می‌شود، ۵ هزار نفر دیگر جذب خواهند شد.

او درباره طرح سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: «این طرح که در مجلس قبل تصویب شد علیه دانشگاه آزاد بود، برنامه عده‌ای این بود که دانشگاه آزاد اسلامی متوقف شود، اما با گسترش تحصیلات تکمیلی نه تنها توقف انجام نشد بلکه بسیاری از واحدهای زیان‌ده از زیاندهی در آمدند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی خواست تا یک کمیسیون تخصصی برای حقیقت‌یابی و رصد امکانات دانشگاه آزاد اسلامی از نظر استاد و فضا و تجهیزات ایجاد کنند و گفت: «ما اطلاعات بیش از ۳۵ هزار هیات علمی تمام‌ وقت با کد ملی را در اختیار شما قرار می‌دهیم و این امکان را فراهم می‌کنیم که مراکز و واحدهای ما را رصد کنید.»

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *