خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تصویب شیوه‌نامه رسیدگی به تخلفات اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

تصویب شیوه‌نامه رسیدگی به تخلفات اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

مدیر کل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد از تصویب شیوه‌نامه «نحوه رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیأت علمی ثابت» این دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علیرضا مصدق در گفتگو با مهر با اشاره به آیین نامه «نحوه رسیدگی  به تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی ثابت» گفت: آیین نامه مذکور، براساس مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی بوده که به دلیل گذر زمان کارآمدی لازم را از دست داده بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس با تصویب هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و منطبق بر قانون مقررات انتظامی اعضای هیات علمی، شیوه نامه جدیدی تصویب شد که هم به روز بوده، هم مصادیق مجرمانه ای مانند سرقت ادبی را پوشش داده و هم عناوین تخلفات گذشته را به روزرسانی کرده است.

مدیر کل دفترحقوقی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین دراین شیوه نامه، مجازات هایی متناسب با حجم و نوع تخلف جانمایی شده است که به نظر می رسد، رسیدگی به  تخلفات اعضای هیات علمی با وجود این آیین نامه با سرعت و سهولت بیشتری انجام گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که بیشترین تخلفات اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در چه زمینه ای است، افزود: خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی، حجم تخلف های اعضای هیات علمی نسبت به سایر نهادهای مشابه بسیار پایین است، تخلف های آموزشی معمول مانند تاخیر در ارایه برگه امتحانی و یا تاخیر در برگزاری کلاس ها و تعجیل در اتمام آن وجود دارد که به آن رسیدگی می شود.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *