خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » سختگیری دانشگاه پیام نور در جذب هیأت علمی

سختگیری دانشگاه پیام نور در جذب هیأت علمی

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: معیارهای دانشگاه پیام نور جهت جذب اعضای هیأت علمی در این دانشگاه سختگیرانه است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب مرادی، درباره کیفیت اساتید دانشگاه پیام نور و توان علمی استادان این دانشگاه گفت: بی‌شک استادان دانشگاه پیام نور از بهترین‌ها هستند. این یک تعارف نیست. کافی است که مدارک اعضای هیأت علمی این دانشگاه را بررسی کنید.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: به‌ جهت معیارهای سخت‌گیرانه ‌ای که در دانشگاه پیام نور در جذب اعضای علمی اعمال شده و می‌شود، قاطبه‌ کسانی که به‌عنوان استاد وارد این دانشگاه می‌شوند فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور هستند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در سال گذشته، براساس تولیدات پژوهشی اعضای علمی  و به اذعان مؤسسه‌  ISC، در رتبه‌ نهم دانشگاه‌های برتر کشور قرار گرفت. همچنین در رده‌بندی دانشگاه‌های برتر در حوزه‌ علوم انسانی هم دانشگاه پیام نور در مرتبه‌ یازدهم واقع شد.

مرادی تاکید کرد: از سوی دیگر در بعضی از عناوین که دانشگاه مجبور به استفاده از اعضای علمی مدعو است، استانداردهای جدّی در بحث گزینش استادان مدعو اعمال می‌شود

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *