خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » درخواست میرزاده از شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره جذب استاد
امار جذب هیات علمی دانشگاه ازاد در سال 97

درخواست میرزاده از شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره جذب استاد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: از مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست داریم تمامی فرآیند جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد را به این دانشگاه واگذار کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه آزاد، حمید میرزاده در همایش تبیین سیاست ها و شیوه های بررسی صلاحیت های عمومی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه طی سه دهه گذشته با توجه به نیاز کشور به توسعه آموزش عالی هدف خود را بر توسعه کمی متمرکز ساخته بود، اما در چند سال اخیر سعی کرده تا با تحول برنامه ای به توسعه کیفی دست یابد.

وی افزود: پیش از انقلاب، ایران از جایگاه علمی مناسبی در میان سایر کشورها برخوردار نبود اما خوشبختانه پس از انقلاب از آنجایی که توجه به علم از سیاست های نظام و آموزه های اسلام بود ایران توانست به جایگاه شانزدهم تولید علم در میان سایر کشورهای دنیا دست یابد.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به همکاری ۶۸ هزار عضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت با دانشگاه آزاد گفت: حضور این تعداد عضو هیات علمی یکی از سرمایه های بزرگ این دانشگاه است چراکه از این طریق می توانیم ارتباط با صنعت و خدمات را بیشتر و محکم تر کنیم.

میرزاده خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد سعی دارد تا از اعضای هیات علمی تمام وقت بهره گیرد.

وی ادامه داد: این دانشگاه سعی کرده تا علاوه بر فارغ التحصیلان خود از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها نیز به عنوان عضو هیات علمی استفاده کند، طبق آمار این دانشگاه تنها ۲۲ درصد از فارغ التحصیلان خود را به عنوان عضو هیات علی جذب کرده است.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *