خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » دستورالعمل‌های جدید دانشگاه آزاد برای اعضای هیأت علمی

دستورالعمل‌های جدید دانشگاه آزاد برای اعضای هیأت علمی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب احتمالی برخی موارد مربوط به اعضای هیأت علمی این دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، در پاسخ به درخواست‌های اعضای هیات علمی استان آذربایجان غربی گفت: برای سال ۹۵ همان‌گونه که قبلا نیز اعلام شده حقوق همه ردیف‌های اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ۲۰درصد افزایش داشته است. حق محرومیت برای افرادی که در مناطق محروم فعالیت می کنند نیز در حال بررسی است.

او ادامه داد: معادل‌سازی فعالیت‌های اعضای هیات علمی از جمله همکاری در شرکت‌های اقتصاد دانش‌بنیان و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با موظفی آنها طبق سقف و ساعتی در حال بررسی است.

حسین‌زاده لطفی به توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل ممیزی رشته‌ها برنامه‌ توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی بود. با توجه به نگاه ویژه‌ای که دکتر حمید میرزاده به این موضوع داشت، در ممیزی مرحله دوم که در سه ماه اول سال انجام شد بیشترین همکاری را با واحدها داشتیم.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی به همکاری با وزارت علوم اشاره کرد و گفت:‌ در حال‌حاضر با وزارت علوم به تعامل خوبی رسیدیم که بسیاری از مشکلات درباره کیفی‌سازی رشته‌ها حل شده است. همچنین در رابطه با بررسی صلاحیت عمومی بخشنامه‌ای ابلاغ شده که باید برای تبدیل وضعیت هیات علمی اجرایی شود. این بخشنامه از سوی شورای عالی انتصاب تدوین شده که اجرای آن ارتباطی به سازمان مرکزی دانشگاه ندارد.

حسین‌زاده لطفی افزود: بخشنامه رکود علمی ابلاغ شده و در حال اجراست و اعضای هیات علمی که رکود علمی داشته باشند طبق بخشنامه با آن‌ها برخورد خواهد شد.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *