خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » جذب هیأت علمی زن ویژه بیمارستان جامع زنان

جذب هیأت علمی زن ویژه بیمارستان جامع زنان

جذب هیأت علمی زن در بیمارستان جامع زنان برای اولین بار در ایران بخشی از فعالیت های اجرا شده در منطقه ۲ آمایش آموزش پزشکی است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش مهر، منطقه ۲ کلان آموزشی در بسته های مختلف تحول و نوآوری در آموزش پزشکی با تشکیل کارگروه های تخصصی نیاز به آموزش نیروی انسانی متخصص نظام سلامت در افق چندین ساله استان و دانشگاههای کلان منطقه دو را انجام داده است.

منطقه ۲ آمایش شامل دانشگاه های علوم پزشکی تبریز، ارومیه، اردبیل و مراغه است و ماموریت های ویژه واسپاری شده به منطقه دو آمایش آموزش عالی سلامت شامل توسعه دانش ترافیک جاده ای، اکوسیستم های زیست محیطی و آلاینده های محیط، دانش روانپزشکی متناسب با فرهنگ کشور و داروسازی و ارتباط با صنایع مرتبط با علوم پزشکی کشور است.

این منطقه در راستای حرکت بسوی دانشگاههای نسل سوم ضمن فعال سازی دفتر استعداد درخشان به فعال کردن مراکز رشد و تحقیقاتی در دانشگاههای عضو منطقه دو و زمینه سازی برای فعالیت های علمی و پژوهشی و استقرار شرکت های دانش بنیان اقدام کرده اند.

در این منطقه برنامه ریزی در جهت جذب اعضای هیات علمی آموزشی و درمانی (اختصاصاً زنان) در زمینه های تخصصی و فوق تخصصی جهت بیمارستان جامع زنان در طول شش ماهه دوم سال ۹۴ و شش ماهه اول سال ۱۳۹۵ و برنامه ریزی ایجاد بیمارستان در اردبیل و ارومیه صورت گرفت.

در بسته آموزش پاسخگو و عدالت محور نیز این منطقه شروع بازنگری در نحوه برگزاری دروس و کوریکولوم ها در دانشگاههای کلان منطقه دو و تطبیق آن با نیازهای روز منطقه ای کرده است.

تدوین برنامه استراتژیک راه اندازی رشته مقاطع علوم پزشکی بر حسب نیاز های منطقه برای ۱۰ سال آینده با تشکیل هسته مطالعاتی در حال انجام است.

این منطقه در بسته توسعه راهبردی، هدفمند و ماموریت گرای برنامه های آموزش عالی سلامت کارگروه تخصصی را تشکیل داده است.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *