خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » رشد ۴۰۰ درصدی وام دانشجویان دکتری نسبت به سال گذشته

رشد ۴۰۰ درصدی وام دانشجویان دکتری نسبت به سال گذشته

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: نسبت به سال گذشته در وام ویژه دانشجویان دکتری ۴۰۰ درصد و در وام شهریه ۲۰۰ درصد رشد داشته ایم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در صندوق رفاه دانشجویان با هیات رئیسه و کارکنان این صندوق دیدار و گفتگو کرد.

ذوالفقار یزدان مهر، در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد صندوق رفاه در سال ۹۴ اظهارکرد:‌ بدون شک رشد بی سابقه ای که در عملکرد صندوق رفاه در حوزه های مختلف زیرساختی و عملکردی اتفاق افتاده است، مرهون برنامه ریزی هوشمندانه، سازماندهی مناسب، تعامل موثر و پر تحرک، همدلی همکاران، هم افزایی سازمان دانشجویان و در راس همه اینها، اعتقاد و حمایت همه جانبه وزیر علوم از برنامه های صندوق بود.

وی افزود: ما با تاکید بر مدیریت مشارکتی و با همراهی و همفکری مجموعه آموزش عالی، خاصه دبیران مناطق و حمایت تمام قد وزیر موفق شدیم در حوزه درآمدزایی ۱۴۰ میلیارد تومان بیشتر از سال قبل و در مجموع ۳۲۰ میلیارد تومان درآمد اختصاصی داشته باشیم و از طرفی در بخش ارتقا خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان نسبت به سال قبل رشد ۱۱۰ درصدی داشته ایم به طوری که در وام ویژه دانشجویان دکتری ۴۰۰ درصد و در وام شهریه ۲۰۰ درصد رشد داشته ایم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: افزایش تسهیلات و هدفمندی آن ها و اهتمام به بهبود فضای خوابگاهی، تنوع و افزایش کیفیت غذای دانشجویان و در کنار آن افزایش درآمدزایی در راستای ماهیت آموزش عالی و مشارکت با شرکت های دانش بنیان و وابسته به دانشگاه ها و هیات علمی و جلب حمایت های موثر نهادهای عمومی، مردمی و خیرین از جمله برنامه های مهم سال جاری است.

همچنین ببینید

تغییر فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی، مصوبه جدید مرکز جذب وزارت علوم را به روسای …

۴ دیدگاه

  1. من زنگ زدم صندوق رفاه، گفتن که به احتمال زیاد کلا این وامو برمیدارن. دلیل اینکه وام نیمسال دوم هم تا حالا پرداخت نشده نبود بودجه و اعتبارات لازمه.
    مایه تاسفه، هر روز خبر افزایش وامی که قرار نیست پراخت شه رو میبینیم

  2. شما را به خدا از رئیس صندوق در مورد زمان واریز وام دکتری بپرسید.وام نیمسال دوم هنوز پرداخت نشده.

  3. پس چرا شش ماه هست هیچ واریزی برای وام نداشته ایم . از دانشگاه هم میپرسیم میگن که اصلا خبری نیست !!! اما هر روز این پیام ها رو میبینیم !

  4. آقا وام دانشجویان دکتری پس کی پرداخت میشه. شش ماهه ما منتظر این وام هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *