خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تدریس ۲۵۰ استاد تمام در دانشگاه پیام نور

تدریس ۲۵۰ استاد تمام در دانشگاه پیام نور

رییس پژوهشکده آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه استفاده از روش های حضوری و الکترونیکی را با بهره گیری از ۲۵۰ استاد تمام در جهت رشد علم و پژوهش انجام می دهد.
بهمن زندی رییس پژوهشکده آموزش از دور دانشگاه پیام نور درگفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نشست های هم اندیشی اظهار داشت: این داشگاه برای بهتر کردن وضعیت نظام آموزشی و پژوهشی طی یک زمان بندی مشخص با روئسای واحد های استانی جلساتی را ترتیب می دهد تا در مورد مسائل و مشکلات حوزه تحقیق و پژوهش راهکارهایی اتخاذ کند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور بیش از ۲۵۰ استاد تمام و دانشیار و ۱۲۰۰ استادیار در رشته های مختلف دارد که تجربیات گرانبهایی در زمینه آموزش چهره به چهره و حضوری در هر سه مقطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری دارند .
رییس پژوهشکده آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در خصوص وجود فضاهای آموزشی گفت:  تکیه این دانشگاه بر هزاران کلاس و آزمایشگاه و لابراتوار است و دانشگاه پیام نور  رویکرد آموزش ترکیبی را بهترین روش برای نظام آموزشی دانشگاه می داند.
زندی یاد آور شد: استفاده همزمان از امکانات آموزش الکترونیکی و آموزش حضوری نشان دهنده رشد همه جانبه این دانشگاه بزرگ است.

 

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *