خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تدریس ۲۵۰ استاد تمام در دانشگاه پیام نور

تدریس ۲۵۰ استاد تمام در دانشگاه پیام نور

رییس پژوهشکده آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه استفاده از روش های حضوری و الکترونیکی را با بهره گیری از ۲۵۰ استاد تمام در جهت رشد علم و پژوهش انجام می دهد.
بهمن زندی رییس پژوهشکده آموزش از دور دانشگاه پیام نور درگفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نشست های هم اندیشی اظهار داشت: این داشگاه برای بهتر کردن وضعیت نظام آموزشی و پژوهشی طی یک زمان بندی مشخص با روئسای واحد های استانی جلساتی را ترتیب می دهد تا در مورد مسائل و مشکلات حوزه تحقیق و پژوهش راهکارهایی اتخاذ کند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور بیش از ۲۵۰ استاد تمام و دانشیار و ۱۲۰۰ استادیار در رشته های مختلف دارد که تجربیات گرانبهایی در زمینه آموزش چهره به چهره و حضوری در هر سه مقطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری دارند .
رییس پژوهشکده آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در خصوص وجود فضاهای آموزشی گفت:  تکیه این دانشگاه بر هزاران کلاس و آزمایشگاه و لابراتوار است و دانشگاه پیام نور  رویکرد آموزش ترکیبی را بهترین روش برای نظام آموزشی دانشگاه می داند.
زندی یاد آور شد: استفاده همزمان از امکانات آموزش الکترونیکی و آموزش حضوری نشان دهنده رشد همه جانبه این دانشگاه بزرگ است.

 

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

همچنین ببینید

عدم همکاری موثر هیات‌ علمی با صنایع

انتقاد وزارت علوم از عدم همکاری موثر هیات‌ علمی با صنایع

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: بخش زیادی از اعضای هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *