خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام زمان ثبت‌نام جذب هیئت علمی دانشگاه غیرانتفاعی

اعلام زمان ثبت‌نام جذب هیئت علمی دانشگاه غیرانتفاعی

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و مؤسسه غیر دولتی گفت:‌ جذب هیئت علمی در این دانشگاه از طریق پورتال وزارت علوم و آزمون کتبی صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علی آهون منش رییس دانشگاه غیر انتفاعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جذب هئیت علمی در این دانشگاه گفت: جذب هیئت علمی در این دانشگاه با سایر دانشگاه‌های دولتی تفاوت عمده‌ای دارد این دانشگاه در سال دو بار هیئت علمی جذب می‌کند.
وی ادامه داد:‌ داوطلبان جذب در هیئت علمی دانشگاه غیر انتفاعی باید در پورتال وزارت علوم ثبت نام اولیه خود را انجام دهند تا اسامی آنها در لیست دانشگاه‌های غیر انتفاعی برای جذب قرار گیرد.
رییس دانشگاه غیر انتفاعی در خصوص زمان باز شدن پورتال ثبت نام هیئت علمی گفت: داوطلبان در ماه‌های خرداد و شهریور هر سال می‌توانند جهت عضویت در هیئت علمی دانشگاه غیر انتفاعی درپورتال وزارت علوم ثبت نام کنند.
وی یادآور شد: یکی از شرایط لازم جهت جذب هیئت علمی دارا بودن دو استاد یار در هر رشته است و این جز قوانین ابلاغی وزارت علوم به دانشگاه‌های غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی است.
آهون منش گفت: در صورت کسب حد نصاب‌ نمره داوطلب به وسیله اعضای جذب هیئت علمی با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه در دانشگاه غیر انتفاعی استخدام می‌شود.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

یک دیدگاه

  1. یعنی چه دانشگاه غیر انتفاعیکدام دانشگاه اسمش چیست؟
    مگر همه باهم یکی شده اند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *