خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » آیین‌نامه ارتقای هیأت علمی دانشگاه‌ها در انتظار امضای رئیس جمهور

آیین‌نامه ارتقای هیأت علمی دانشگاه‌ها در انتظار امضای رئیس جمهور

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی مشترک میان وزارت بهداشت و وزارت علوم نهایی شد و در انتظار امضای رئیس جمهور است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر باقر لاریجانی امروز در هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر ۶۵ دانشگاه دولتی و ۹۰ واحد غیردولتی، آموزش ۱۹۰ هزار دانشجوی علوم پزشکی را بر عهده دارند.

وی افزود: ما ظرفیت‌های دکترای عمومی را تا ۱۱ درصد، دوره‌های تخصصی ۲۰ درصد و دوره‌های فوق تخصصی را ۱۴ درصد افزایش داده‌ایم که از امسال ظرفیت پزشکی را تثبیت می‌کنیم.

لاریجانی از نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی به پنج تا هفت هزار هیأت علمی جدید خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، امکان جذب بیشتر هیأت علمی در دانشگاه‌ها فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آموزش مجازی راه اندازی شده است و از اردیبهشت ماه ثبت نام همه اساتید برای ادامه تحصیل به صورت مجازی در رشته آموزش پزشکی انجام می گیرد. همچنین آزمون صلاحیت بالینی برای اولین بار در کشور برگزار شد و با برگزاری امتحانات کشوری به طور دائم فاصله آزمون ها کاهش می یابد.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *