خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » تدوین بخشنامه جدید تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد
زمان آزمون جامع دکتری آزاد 98

تدوین بخشنامه جدید تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

مدیر کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد از تدوین بخشنامه جدید این دانشگاه در حوزه تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی به رسمی آزمایشی و قطعی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وحیدی مدیر کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد از تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد از پیمانی به رسمی آزمایشی و قطعی خبر داد و گفت: بخشنامه ای در این خصوص تدوین شده که پس از ابلاغ آن فرایند تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تبدیل وضعیت تمامی اعضای هیات علمی این دانشگاه تا مهرماه ۹۵ به پایان برسد.

مدیر کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان برای فراخوان جذب هیات علمی در این دانشگاه، گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزش، به نشانی jazb.iau.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وحیدی افزود: در این فراخوان حدود ۳ هزار و ۷۰۰ تقاضا برای جذب هیات علمی از واحدهای دانشگاهی ثبت شده است که در مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ نفر پذیرفته می شوند.

وی بیان داشت: طبق برنامه ریزی های کلان دانشگاه آزاد باید سالانه حدود ۵ هزار نفر عضو هیات علمی جدید در این دانشگاه جذب شوند که این روند در سالهای ۹۲ و ۹۳ به کندی صورت گرفت اما در سال های ۹۳ و ۹۴ تا حد بسیاری این فرایند تسریع شده است به گونه ای که در سال جاری حدود هزار و ۷۰۰ نفر جذب شدند.

مدیر کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در حال حاضر بررسی پرونده ارتقای اعضای هیات علمی از مربی به استادیاری طی ۱۵ روز انجام می شود و ارتقا از استادیاری به دانشیاری و از دانشیاری به استادی کمتر از ۶۰ روز از زمان ارسال به اداره کل امور هیات علمی سازمان صورت می پذیرد به گونه ای که در حال حاضر تعداد کمتر از ۵۰ پرونده در نوبت ۱۱ کمیسیون تخصصی سازمان مرکزی قراردارد.

وحیدی همچنین از تدوین آیین نامه ماموریت و نقل و انتقال اعضای هیات علمی خبر داد و گفت: این آیین نامه در حال تدوین است و در آن اختیارات بسیار زیادی در خصوص ماموریت و نقل و انتقال اعضای هیات علمی به صورت درون استانی به استان های مربوطه واگذار شده است.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *