خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » دانشگاه آزاد اولین مشتری جذب فارغ التحصیلان دکتری تخصصی

دانشگاه آزاد اولین مشتری جذب فارغ التحصیلان دکتری تخصصی

افرادی که در مقطع دکترا تحصیل کرده و اکنون فارغ التحصیل شده‌اند به محض مراجعه به واحدهای دانشگاه آزاد، بلافاصله استخدام می‌شوند و بعد از استخدام مراحل جذب آنها طی می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر مجتبی علوی فاضل در نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در غرفه ایسنا برگزار شد، با تاکید بر اینکه این دانشگاه اولین مشتری فارغ التحصیلان دکتری تخصصی است گفت: دانشگاه آزاد در برخی از رشته‌ها دانشجویان دکتری را بورسیه می‌کند و یا هزینه‌های تحصیلی برخی از آنها را تامین می‌کند و همچنین افرادی که در مقطع کاردانی یا کارشناسی تدریس می‌کنند را به استخدام خود در می‌آورد.

افرادی که در مقطع دکترا تحصیل کرده و اکنون فارغ التحصیل شده‌اند به محض مراجعه به واحدهای دانشگاه آزاد، بلافاصله استخدام می‌شوند و بعد از استخدام مراحل جذب آنها طی می‌شود.

علوی فاضل با بیان اینکه فرایند جذب هیئت علمی در دانشگاه آزاد کاهش یافته است، گفت: فرایند جذب هیئت علمی طولانی بود که با همکاری هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی این فرایند به ۱۴۰ روز کاهش یافت.

وی با بیان اینکه برنامه پنج ساله جذب هیئت علمی در دانشگاه آزاد از سال ۹۲ آغاز شده است گفت: قرار است در این برنامه پنج ساله ۲۵ هزار نفر جذب شوند.

معاون سنجش پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به پذیرش دانشجوی دکترای پژوهش محور در این دانشگاه گفت: دکترای پژوهش محور با استقبال خوبی مواجه شد. در دور اول حدود ۱۰۰۰ نفر بعد از انجام مصاحبه و ارزیابی‌های لازم و دارا بودن شرط معدل ۱۸ برای رشته های علوم انسانی و معدل ۱۷ برای سایر گروه‌ها ثبت نام کردند و امیدواریم این دوره به ۱۰۰۰ طرح سفارشی بخش صنعت و خدمات در قالب تز دکترا پاسخ دهد و مشکلات جامعه را حل کند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *