خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » دانشگاه آزاد به دنبال کسب استانداردهای هیأت علمی

دانشگاه آزاد به دنبال کسب استانداردهای هیأت علمی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی پس از مقرر نمودن بخشنامه جذب هیات علمی گفت: اگر واحدها تا آخر آبان ماه حداقل استانداردهای هیأت علمی را به دست نیاورند، در آن رشته محل حق جذب دانشجو را نخواهند داشت.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر میرزاده در ابتدای جلسه با اشاره به سفرهای استانی و برگزاری جلسات پایش امور استان ها گفت: این که در این سفرها و به ویژه در مواجه با اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان سیاست ها و راهبردها به طور کامل تبیین می شود، قطعاً در آینده ثمربخش خواهد بود.

میرزاده درخصوص جذب هیأت علمی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر واحدها تا آخر آبان ماه حداقل استانداردهای هیأت علمی را به دست نیاورند، در آن رشته محل حق جذب دانشجو را نخواهند داشت.

همچنین مقرر شد بخشنامه مربوط به حق جذب اعضای هیأت علمی، به شورای مرآت ارسال و نظرات جمع آوری شود.

در ادامه موضوع قطع همکاری با اعضای هیأت علمی آزاده و ایثارگر مطرح و مقرر شد در کمیسیون شماره ۱ هیأت رئیسه با حضور مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی طرح شود.

موضوع نامه رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص استفاده از اعضای هیأت علمی واحدهای دانشگاهی توسط دیگر واحدهای دانشگاه مطرح و مقرر شد هماهنگی لازم با واحد اصلی یا واحد مبدأ صورت گیرد و بخشنامه مربوطه صادر شود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *