خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اجرای آیین‌نامه حمایت از دانشجویان پسا دکترا در دانشگاه پیام‌ نور

اجرای آیین‌نامه حمایت از دانشجویان پسا دکترا در دانشگاه پیام‌ نور

سرپرست دانشگاه پیام‌نور گفت: اجرای آیین‌نامه حمایت از دانشجویان پسا دکترا در دستور کار دانشگاه پیام نور قرار دارد و از مهرماه عملیاتی می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور در مراسم تقدیر از دانش آموختگان برتر این دانشگاه با بیان این که دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزش و رتبه دهم کیفیت پژوهش در کشور را دارد،‌ گفت:‌ دانشگاه پیام نور با سیستم منبع محوری بهترین دانشجویان را به مقاطع بالاتر تحویل می‌دهد. به طوری که امسال بیش از ۴۰ درصد از پذیرفته شدگان کنکور ۹۴ دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۲ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه دغدغه فارغ‌التحصیلی دانشجویان را هم داریم وام‌های خوداشتغالی و ازدواج برای آنها در نظر گرفتیم و همچنین برای دوران پسا تحریم نیز برنامه‌هایی نظیر توسعه شرکت های دانش‌بنیان، حمایت از ایده‌های برتر و ارتباط با مراکز صنعتی را داریم.

سرلک با اشاره به اجرای آیین‌نامه حمایت از دانشجویان پسا دکترا در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: کسانی که از سوی دانشگاه یا مؤسسات حرفه‌ای معرفی می‌شوند طبق آیین‌نامه مورد حمایت قرار می‌گیرند تا مقالات آنها کاربردی شود.

وی اضافه کرد: این آیین‌نامه در دستور کار است و از مهر ماه عملی می‌شود.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *