خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » خرید پستی کتاب راهکارهای موفقیت در مصاحبه دکتری

خرید پستی کتاب راهکارهای موفقیت در مصاحبه دکتری

کتاب  راهکارهای موفقیت در مصاحبه دکتری ، نوشته دکتر محمدی فارسانی و همکاران، حاصل چندین سال تجربه مولفان در تدریس و مشاوره به داوطلبان دکتری و برگزاری کارگاه های مختلف مصاحبه دکتری در نقاط مختلف کشور است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

این کتاب به طور جامع به  مصاحبه دانشگاه های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته  و برای داوطلبان آزمون های دکتری سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی و نیز متقاضیان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان قابل استفاده است.

article-package

مطالب کتاب به گونه ای است که بسیاری از مسائلی که داوطلبان ورود به مقطع دکتری می بایست پیش از برگزاری مصاحبه ها فرا گیرند و در آنها تبحر پیدا کنند و همچنین نکاتی که باید در جلسه مصاحبه رعایت کنند و حتی اقدامات لازم بعد از جلسه مصاحبه را در بر گرفته است . این مسائل از توضیحات کلی در خصوص نگارش مقاله و نوع امتیاز دهی به مقالات مختلف در مصاحبه و نیز معرفی آزمون های مختلف زبان و نحوه کسب امتیاز در آنها تا ریز ترین مسائل مورد توجه در روز مصاحبه را شامل می شود.

با هدف یاری داوطلبان در کسب نمره زبان، به همراه کتاب یک دی وی دی ارائه گردیده که در بر گیرنده منابع آزمون های زبان داخلی شامل MSRT ، TOLIMO ، آزمون زبان دکتری ، آزمون MHLE و آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی  است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۷۷۴۷۹۰۴۰ تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید پستی این کتاب کلیک کنید.
خرید پستی

همچنین ببینید

جذب ۳۰۰ دکتر معلم به عنوان هیات علمی

رییس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از راه اندازی ۳۱ دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *