خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » الکترونیکی کردن رسیدگی به پرونده‌های جذب هیأت علمی

الکترونیکی کردن رسیدگی به پرونده‌های جذب هیأت علمی

روند رسیدگی به پرونده های جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم در سال جاری به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی الکترونیکی کردن روند رسیدگی به پرونده‌ها بعد از مرحله فراخوان را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در سال جاری دانست و گفت: از سال ۸۹ مراحل فراخوان به صورت الکترونیکی انجام می‌شد اما این فرایند بعد از مرحله فراخوان به صورت الکترونیکی انجام نمی‌شد.

وی با اعلام این خبر که نرم افزار جدیدی برای رسیدگی به پرونده‌های متقاضیان جذب اعضای هیئت علمی تدوین شده، خاطر نشان کرد: می‌توانستیم امروز که روز شروع فراخوان است از این نرم افزار بهره برداری کنیم اما برای احتیاط اجرای آن را به زمانی بعد از ثبت نام موکول کردیم.

رضوان طلب در ادامه سخنانش گفت: ثبت نام کنندگان می‌توانند بعد از اتمام فرایند ثبت نام و دریافت کد رهگیری، تا پایان زمانی که عضو هیئت علمی هستند با استفاده از آن کد رهگیری وضعیت پرونده خود را بررسی کنند.

همچنین ببینید

اعزام اساتید دانشگاه‌ها به دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات کشور

اعزام اساتید دانشگاه‌ها به دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات کشور

وزارت علوم برای حل مشکلات کشور، اقدام به راه‌اندازی مراکز هدایت تحصیلی و اعزام اعضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *