خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » بیش از دو هزار نفر فرصت جذب هیأت علمی

بیش از دو هزار نفر فرصت جذب هیأت علمی

رئیس مرکز جذب هیأت علمی اظهار داشت که نیاز به بیش از دو هزار نفر جهت جذب هیأت علمی از سوی مرکز جذب معتبر شناخته شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران، حجت السلام محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فراخوان بهمن ماه جذب اعضای هیئت علمی از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان بهمن ادامه دارد.

وی ادامه داد: فراخوان جذب اعضای هیئت علمی در طول سال یک بار در شهریور و بار دیگر در بهمن ماه صورت می‌گیرد، چنانچه در این دوره از فراخوان بارگذاری متقاضیان از ۶ دی ماه ۹۳ آغاز و تا آخر دی ماه ادامه داشته است و از امروز ۱۲ بهمن ماه درگاه ثبت نام متقاضیان آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: اعلام نیاز این دوره جذب ۸ هزار و ۱۰۸ نفر بوده که ۲ هزار و ۲۹۲ کرسی فرصت شغلی اعلام می‌شود، بنابراین متقاضیان تا پایان بهمن فرصت دارند که ثبت نام در این دوره از جذب را انجام دهند، البته در فراخوان شهریور ۹۳، ۵ هزار و ۲۷۶ اعلام نیاز بیان شد که از این تعداد ۱۶ هزار و ۷۸۸ نفر در شهریور ۹۳ ثبت نام کردند.
وی خاطر نشان کرد: برای جذب مربی سختگیری‌های زیادی با توجه به فارغ‌التحصیلی دانشجویان دکتری وجود دارد لذا سهمیه مربی ما محدود است.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

یک دیدگاه

  1. رشته مثل رشته من رو حتی یک نفر رو هم نمی خواد من رزومه خیلی قوی دارم ولی اگر احتیاج به این رشته نیست پس چرا دانشجو دکتری با این حجم زیاد پذیرش میشود؟ هر بار هم پذیرش ها بیشتر میشه، کشور ما که صنعتی نیست، امید ما به همین جذب هیات علمی است. متاسفم فکر میکنم برای خیلی ها پذیرش زیاد دانشجوی دکتری یک منفعت بالایی دارد که سکوت می کنند؟ این را بدانید که در یک کشور جهان سوم کیفیت با کمیت رابطه معکوس دارد، کاش مثل کشورهای دارای تکنولوژی چشم اندازهای ۱۰۰۰ ساله را می دیدیم نه نوک بینی را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *