خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب ۲۰ هزار عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد تا پایان سال ۹۶

جذب ۲۰ هزار عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد تا پایان سال ۹۶

رئیس دانشگاه آزاد گفت: تا پایان سال ۹۶ بیست هزار استاد با مدرک دکتری در دانشگاه آزاد جذب می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس،  میرزاده در جلسه هیئت امنای ۲ استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: در این دانشگاه جذب هیات علمی و توسعه تحصیلات تکمیلی طبق مصوبه اسناد بالادستی نظام و هیات موسس دانشگاه صورت می‌گیرد و بنای ما این است که تا پایان سال ۹۶، ۲۰ هزار استاد PHD  به این دانشگاه اضافه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: هنوز در حدود ۵۰۰ هزار صندلی خالی در دوره های کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد ولی ما مجبوریم فضاها را نگهداری و برای اساتیدی که موظفی‌شان در هفته تکمیل نمی‌شود، پرداخت داشته باشیم.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۲ دیدگاه

  1. با سلام
    با تشکر از اطلاع رسانی. اینجانب از دانش اموختگان دانشگاه ازاد می باشم و دارای مدرک دکتری می باشم . با مدرک فوق لیسانس به مدت سه سال و نیم در دانشگاه ازاد تدریس کردم اما بعد از انکه دکتری گرفتم هنوز نتوانستم حتی به صورت حق التدریسی در یکی از دانشگاه های ازاد تدریس کنم. اکنون که خبر استخدام ۲۰۰۰۰ دکتر در دانشگاه ازاد داده شده است نمیدانم چگونه باید تمایل به همکاری و استخدام خود را اعلام نمایم تا شاید یکی از ان ۲۰۰۰۰ نفر باشم. لطفا بگویید کجا و چگونه تمایلم را به گوش مجریان برسانم؟ ایا تنها راه این است که استاد حق التدریسی دانشگاه باشم؟ با تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *