خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » استخدام ۵ هزار عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد تا پایان سال

استخدام ۵ هزار عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد تا پایان سال

دکتر میرزاده از جذب پنج هزار عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال تحصیلی ۹۳-۹۴ خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر میرزاده در جلسه مشترک با نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون ۱۲هزار نفر استادیار در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت هستند و پنج هزار نفر تا پایان سال تحصیلی به استخدام این دانشگاه درخواهند آمد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای تداوم رشد علمی کشور در انتصاب اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی براساس اسناد بالادستی همچون سند توسعه علم و فناوری ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب و مصوبات هیأت موسس و شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسیر توسعه تحصیلات تکمیلی گام برداشته و تمام تصمیمات این دانشگاه در این چارچوب بوده است.

وی تأکید کرد: وظیفه ما امروز این است که از ظرف دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه علمی و فرهنگی و اجتماعی ایران استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از هجمه اخیر برخی رسانه ها به افزایش ظرفیت تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه ادامه داد: توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه در چارچوب مصوبات قانونی و با اندیشیدن تمهیداتی مناسب مانند اجرای طرح تجمیع و استخدام ۲۰هزار عضو جدید هیأت علمی تا پایان سال ۹۶ بوده است.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۸ دیدگاه

  1. همسر من سال اخر دکتری شهید بهشتی هست کلی مقاله و تالیف داره، نخبه هم هست و دو ساله که هی ثب نام میکنه. دوره پیش که میخواستن حق التدریس هاشون رو رسمی کنن. الانم اگر میخوان واقعا نیروی کارآمد جذب کنن دوباره فراخوان بزنن
    همش که میزنین دکتر تمام، پس تکلیف نخبه ها و سال آخری ها چی میشه؟

  2. متاسفانه افرادی که دکترا دارند از فراخوان اردیبهشت۹۳بازمانده اند . لطفا دانشگاه ازاد هم دوباره فراخوان را تکرار بکند تا روندی مانند وزارت علوم یعنی دوبار فراخوان در سال داشته باشد.
    یعنی تمام افرادی که جذب می کنند از شرکت کنندگان در فراخوان اردیبهشت هسنند؟

    • من و همسرم با بهترین شرایط علمی وو سنی هم در فراخوان شرکت کردیم هم دو جا مصابحبه رفتیم . هیچ نتیجه ای نداره چیزی از دست ندادی هیچ خبری نیست اینا تبلیغاته فقط

  3. سلام.این دانشگاه آزاد که باعجله داره چندهزارتا چندهزارتا هیات علمی جذب میکنه آیا به فکر افرادی هم هست که در سالهای اخیر وقتی هیات علمی اشباع شد دکتراشونو میگیرن و ممکن است حتی نخبه هم باشن؟حتما اونا هم باید به خیل بیکاران مملکت بپیوندند.درسته؟

  4. چه فایده!! جالبه دانشگاه آزاد خودش فارغ التحصیلای خودشو قبول نداره و اعضای هیات علمیشو از فارغ التحصیلای دولتی بر میداره. کاش یک سهمیه برای عضویت فارغ التحصیلای دانشگاه آزاد در هیات علمی این دانشگاه میذاشتن

    • همسرم من سال آخر دانشگاه تهرانه از دانشگاه تهران بالاتر نداریم که . منم دانشگاه آزادیم هیچ فرقی نمیکنه از استخدام خبری نیست فقط میریم مصاحبه میاییم میگن ما مشکلی نداریم مرکز جواب نمیده

  5. براى ثبت نام هیىت علمى ازاد کجا باید ثبت نام کنیم?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *