خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » سیاست‌های مرکز جذب وزارت علوم با دولت‌های گذشته تفاوتی ندارد

سیاست‌های مرکز جذب وزارت علوم با دولت‌های گذشته تفاوتی ندارد

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم با بیان اینکه این مرکز از حیث سیاست‌گذاری تابع شورایعالی انقلاب فرهنگی است، گفت: قواعد و ضوابط مرکز جذب وزارت علوم در دولت یازدهم نسبت به دولت‌های گذشته تغییر نکرده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه این مرکز از حیث سیاستگذاری تابع شورایعالی انقلاب فرهنگی است و بر اساس سیاست‌های این شورا امور جذب اعضای هیئت علمی را انجام می‌دهد، گفت: قواعد و ضوابط این مرکز در دولت یازدهم با دولت های گذشته تغییر نکرده است.

وی افزود: تنها تغییر صورت گرفته در مرکز جذب تغییر در نوع رویکرد نسبت به پاسخگویی به مخاطبان این مرکز است که در رویکرد جدید ما افراد ثبت نام کننده در فراخوان‌های جذب را متقاضی نمی‌دانیم بلکه افرادی می‌دانیم که به درخواست ما برای جذب پاسخ مثبت داده و لبیک گفته‌اند.

وی تاکید کرد: کارکنان این مرکز موظف هستند به همه افراد ثبت‌نام کرده در فراخوان که برای کسب پاسخ مراجعه یا تماس می‌گیرند با شفافیت پاسخ دهند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم اظهار داشت: در ۹فراخوان سراسری که تا کنون توسط این مرکز انجام شده است بیش از۳۷۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و پس از طی فرآیند‌های قانونی ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برای جذب به عنوان هیئت علمی به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی معرفی شدند.

رضوان طلب افزود: بیش از ۹۰۰ استاد برجسته دانشگاه‌ها در هیات‌های اجرایی جذب در سراسر کشور فعال هستند و پس از بررسی این هیئت‌ها و اعلام نظر آنها به مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، این مرکز میانگین دوره رسیدگی نهایی را از ۱۸۹ روز به ۱۴ روز تقلیل داده است.

وی گفت: در گذشته ارسال پاسخ‌های مختلف فرآیند جذب از طریق پست عادی صورت می‌گرفت که حداقل بیش از یک ماه زمان می‌برد ولی هم اکنون تمام پاسخ‌ها از طریق اتوماسیون اداری و به روز انجام می‌شود.

 

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *