خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعلام نحوه تسهیلات نقل و انتقال فرزندان هیات علمی علوم پزشکی

اعلام نحوه تسهیلات نقل و انتقال فرزندان هیات علمی علوم پزشکی

دستورالعمل اجرای تسهیلات نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور و آدرس سایت جهت ثبت نام در سال ۱۳۹۳ مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دستورالعمل اجرایی از سوی سازمان سنجش به دانشگاه ها اعلام شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

بر اساس این دستورالعمل اجرای تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور (موضوع مصوبه جلسه ۷۳۵ مورخ ۲۵ تیرماه ۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی) برای پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۹۳ مانند سال ۹۲ به صورت اینترنتی و با ثبت نام در آدرس اینترنتی اعلام شده انجام می شود.

اعضای هیات علمی ذینفع از مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری کرده و تنها از طریق ثبت نام در آدرس اعلام شده نسبت به ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

دستورالعمل اجرایی تسهیلات فوق به شماره ۶۹۳۱۲/و در تاریخ ۱۴ مردادماه ۹۲ طی نامه شماره ۲۶۹۱۵ در تاریخ ۱۳ مردادماه ۹۳ این سازمان به کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ارسال شده است.

زمان شروع ثبت نام جهت استفاده از تسهیلات اعلام شده ۷۲ ساعت پس از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۳ است و تنها به صورت اینترنتی انجام شده و امکان مراجعه حضوری به سازمان سنجش وجود ندارد.

وضعیت تقاضای داوطلب و زمان مراجعه جهت دریافت معرفی نامه به دانشگاه از طریق پروفایل شخصی (صندوق شخصی داوطلب که در زمان ثبت نام برای وی ایجاد می شود) و یا پیامک به اطلاع آنها خواهد رسید.

لازم است متقاضی مدارک لازم را طبق بند ۵ دستورالعمل اجرایی مذکور، تهیه کرده و اسکن آنها را از طریق سایت فوق ارسال کند و اصل مدارک را در هنگام دریافت معرفی نامه ثبت نام در دانشگاه جهت بررسی اصالت تصاویر ارسالی به این سازمان تحویل دهد. در صورت وجود هر گونه مغایرت در مدارک ، تحویل معرفی نامه امکان پذیر نیست.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه ضریب حقوق اعضای هیات علمی

تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها توسط معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *