خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » همکاری وزارت علوم و بانک تجارت برای مسکن اعضای هیئت علمی

همکاری وزارت علوم و بانک تجارت برای مسکن اعضای هیئت علمی

دکتر محمد حسین امید معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش  ایسنا، درجریان امضای این تفاهم نامه دکتر امید در سخنانی با ابراز خرسندی از همکاری با بانک تجارت اظهارداشت: دراین دوره جدید و با دیدگاه نوین آموزش عالی کشور به مسائل علمی و فناوری، ارتباطات ما با سازمان‌هایی همچون بانک تجارت فراتر از گذشته است و امیدواریم بتوانیم با ارتقای توان و بنیه علمی بدنه آموزش عالی کشور و طبق فرمایش مقام معظم رهبری درباره ایجاد و تقویت شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم از ظرفیت‌های بانک تجارت در پیشبرد اهداف علمی کشور استفاده کنیم.

در ادامه این نشست مدیرعامل بانک تجارت نیز با بیان اینکه در این تفاهم نامه سعی ما بر این خواهد بود که خدمات مناسبی به آموزش عالی کشور ارائه دهیم، گفت: ما اکنون نسل استفاده از عابر بانک‌ها را پشت سر گذاشته ایم و به نسل استفاده از اینتزنت بانک و همراه بانک رسیده ایم و امیدواریم با پشتیبانی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها، فرهنگ استفاده بیشتر از این روش‌ها را در جامعه راه‌اندازی کنیم.

وی همچنین در راستای انجام مفاد این تفاهم نامه پیشنهاد کرد مراکزی برای استفاده دانشجویان نخبه و مخترع با تمامی امکانات ساخته شود تا این دانشجویان بتوانند با استفاده از این امکانات به تولید و ساخت محصولات مورد نیاز کشور بپردازند.

گفتنی است تسهیلات مشارکت مدنی و خرید و ساخت مسکن برای اعضای هیئت علمی و کارکنان ستاد و همچنین اعطای تسهیلات خرید خودرو ، خرید کالا و جعاله به کارکنان وزارتخانه از مفاد این تفاهم نامه است.

ارائه خدمات و تسهیلات بانکی، افتتاح حساب های ریالی و ارزی، نصب دستگاه‌های وب کیوسک،ATMو POS در مکان‌های مورد نظر وزارت علوم ، مشارکت بانک تجارت در طرح های دانش بنیان ، گشایش انواع اعتبارات داخلی و خارجی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *