خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تازه ترین جزئیات ثبت نام در فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاهها

تازه ترین جزئیات ثبت نام در فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاهها

معاون مرکز بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تازه ترین جزئیات ثبت نام در فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاهها را اعلام کرد و گفت: بارگذاری نیازهای دانشگاه ها از شنبه ۱۲ مردادماه آغاز می شود.

امین حکیم در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره، گفت: فراخون جذب هیأت علمی برای سال تحصیلی آینده دانشگاهها برای جذب هیأت علمی پیمانی و طرح سربازی در شهریورماه آغاز می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی ادامه داد: دانشگاههای کشور از شنبه ۱۲ مردادماه می توانند با مراجعه به سامانه مرکز جذب به نشانی www.mjazb.ir نسبت به بارگذاری نیازهای خود بدون هیچ محدودیتی اقدام کنند. این مهلت تا پایان مردادماه ادامه دارد.

به گفته معاون مرکز جذب وزارت علوم، بعد از پایان این مهلت، زمان ثبت نام متقاضیان آغاز می شود.

حکیم از عدم افزایش هزینه ثبت نام برای این دوره از فراخوان خبر داد.

معاون مرکز جذب درباره مجوزهای جذب تاکید کرد: دانشگاهها باید پیش از بارگذاری نسبت به داشتن مجوز جذب پیمانی و سربازی از مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم اطمینان حاصل کنند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۱۶ دیدگاه

  1. با سلام
    من در فراخوان بهمن ۹۱ شرکت و دعوت به مصاحبه شدم. پس از ۲ سال هم اکنون در سامانه سنباد تائید وضعیت شدم. کسی اطلاع داره که چقدر طول میکشه تا وزارت علوم نوبت مصاحبه بده و حکم صادر بشه. چند روز پیش بالاخره بعد از تماس های مکرر موفق شدم با خانم آتش مرد صحبت کنم که گفتن در لیست انتظار مصاحبه هستم.
    با تشکر

    • من هم در تاریخ ۲۰ خراداد در سایت سنباد مورد تایید نهایی قرار گرفتم. الان حدود ۲ ماه هست که منتظرم خبری بشه اما هنوز خبری نشده است. فراخوان من هم بهمن ۹۱ بوده است.

  2. من در فراخوان جذب اعضای هیات علمی اردیبهشت ماه شرکت کردم و صنایع علوم و فنون جزو گزینه ها بود ولی بعد از واریز پول موقع انتخاب اولویت نمیومد بعدا دیدم برای خیلی دیگه از دوستامم که میخواستن جاهای دیگر ورا انتخاب کنن همین اتفاق افتاده در واقع اینطوری بور که عده زیادی مثل من فقط ۱۸ تومان واریز کردند و بعد چیزی برای انتخاب نداشتند ؟آیا کسی هم جوابگو هست؟؟؟؟؟؟؟

  3. با سلام
    من سال ۹۲ ثبت نام کردم اما تو سایت فقط نوشته مدارک به دانشگاه هرسال شده است معنی این عبارت را حداقل مسولان بعد از یک سال معنی کنند .چرا شماهه را ترغیب به ثبت نام میکنند اینا فقط هدفشان کسب درامد است خواهشا ثبت نام نکنید

  4. واقعا می خواین جذب بکنید یا نه؟ دانشگاه هایی که قبلا انتخاب کرده بودیم هنوز تکلیف جذب رو معلوم نکردند. حتی دعوت به مصاحبه هم نکردن. حالا چرا ردمون نمی کنن؟ نمیدونیم چی کار باید کنیم تو فراخوان جذب جدیدشون میشه شرکت کرد؟

  5. من سال ۹۱ در فراخوان شرکت کردم هنوز که هنوزه توی سایت فقط نوشته:” نتایج به دانشگاه ارسال شده”. ولی من هنوز نمی دانم که این عبارت یعنی چه. هدفشان فقط کسب درآمد از طریق برگزاری فراخوان است!!!!!

  6. چی شد ؟ قرار شده بود که دانشگاه هایی که در سریهای قبلی ثبت نام نتایج رو هنوز اعلام نکردند قفل شوند؟ سه دوره قبل ثبت نام کردیم. هنوز نتایج نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. شما خبر ندارید که فراخوان بورسیه کی هست؟

  8. من دو دوره قبل وتکمیل ظرفیت شرکت کردم وهیچ کجا حتی دعوت به مصاحبه هم نشدم.

  9. بیش از دو ساله که ما رو سر کار گذاشتن من حتی تاییدیه دانشگاه رو دارم اما حکم بورس منو اینقد به تاخیر میندازن که از رساله ام دفاع کنم و اونوقت تازه بامبول های جدیدشون شروع میشه!واقعا با همه اینجوری رفتار می کنن؟ کاش تو دکتری شرکت نکرده بودم بهترین فرصت های شغلی رو به امید(توهم) جذب هیات علمی از دست دادم و الان هم با چند سر عائله نه شغلی نه خونه ای و نه امیدی به آینده!

  10. مگه یه دانشجویی که حق کار کردن هم نداره چقدر پول داره که هرسال هزینه ثبت نام بده آخرشم هیچی؟؟

  11. سالهای قبل که سرکاری بود، تا ببینم امسال چه جوری هست.

    مثلا سه تا سهمیه جذب داشتن هیچ کس رو نمیگرفتن و میگفتن این تصمیم کمیته جذب هست. خوب نظر اونا محترم پس لطفا اصلاعیه جذب هم ندید و جوونها رو سرکار نذارید.

    اگه میتونید سنگی جلوی پای جووونها بردارید و اگه نمیتونید حداقل سنگ اندازی نکینید.

  12. دور قبلی که راتبه تحصیلی بود من ثبت نام کردم اما هنوز حتی تو بخش مشاهده نتایج بررسی نرفته.الان چندین ماه گذشته فقط پول دادم آخرشم هیچی.

  13. دانشگاه ها هنوز تکلیف جذب قبلی را معلوم نکرده اند و وزارت به فکر جذب بعدی است! این بازی با متقاضیان نیست؟ یا شاید افراد را از قبل معلوم کرده اند و ما بازیچه انها هستیم؟ چرا باید با رزومه قوی جذب نشویم و افراد ضعیف و ان ۳۰۰۰ نفر با تقلب وارد هیات علمی شوند؟

  14. این مایه تاسف است که یک ارگان دولتی از متقاضیان استخدام هزینه ثبت نام دریافت می کند. این کار در شان دستگاههای دولتی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *