خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » افزایش تسهیلات خرید و ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی دانشگاهها

افزایش تسهیلات خرید و ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی دانشگاهها

سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی با ابلاغ بانک مرکزی به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نامه شماره ۹۳/۱۱۷۳۱۱۸ در تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۳ مدیریت کل اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلای ایران، در خصوص موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن تا مبلغ یک هزار میلیون ریال برای اعضای هیات علمی دانشگاهها، ابلاغ شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

بر اساس این نامه از سوی بانک مرکزی به دفتر وزیر بهداشت آمده است: حسب مفاد بند ۵ از تصمیمات متخذه در یک هزار و یکصد و هفتاد و نهمین صورتجلسه مورخ ۳ تیرماه ۹۳ شورای پول و اعتبار مقرر شد: “شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن تا مبلغ هزار (۱۰۰۰) میلیون ریال برای اعضای هیات علمی دانشگاهها با دوره بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله ( با رعایت ضوابط و نرخ های مندرج در مصوبات شورای پول و اعتبار) موافقت نمود” که موضوع طی نامه شماره ۱۰۵۹۱۲ مورخ ۱۹ تیرماه ۹۳ به بانک های عامل ابلاغ شد.

ضمن آنکه سایر شرایط و ضوابط مربوط به اعطا تسهیلات موصوف کماکان به قوت خود باقی است.

همچنین بانک مرکزی به بانک های عامل شامل ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، مسکن، رفاه کارگران و کشاورزی این موضوع را ابلاغ کرده است. که بر اساس آن موضوع به واحدهای اجرایی ذیربط در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه ابلاغ شد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *