خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » بهره‌گیری از خرد جمعی در تأیید صلاحیت اساس سیستم جذب است

بهره‌گیری از خرد جمعی در تأیید صلاحیت اساس سیستم جذب است

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم گفت: سیستم جذب یک روند پایش و بازسازی را پیش رو دارد و به کارگیری خرد جمعی در تأیید صلاحیت، اساس و پایه مقررات موضوعه در این ارتباط است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدرضا رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در نشست هم اندیشی با حضور روسای دانشگاه‌های استان اصفهان گفت: کرسی استادی جایگاه مقدسی است که چند نسل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: همه چیز در حال رویش و تکامل است و هیچ روشی نهایت کار نیست و درمورد فرایند جذب نیز روند کار رویشی و تکاملی است.

وی افزود: سیستم جذب یک روند پایش و بازسازی را پیش رو دارد و به کارگیری خرد جمعی در تأیید صلاحیت، اساس و پایه مقررات موضوعه در این ارتباط است.

عضو شورای معاونان وزارت علوم عنوان کرد: در یک سازمان دو عنصر ترسیم هرم مدیریتی و پیش بینی سیستم نظارتی از مولفه‌های استحکام و رشد سازمان و بالندگی آن است و منافاتی با استقلال هر طبقه مدیریتی و اعتماد به آنها ندارد.

وی گفت: خداوند متعال  هم به پیامبر خود درجه عصمت داده و به او نهایت اعتماد را کرده است اما به هیچ وجه نهاد نظارتی رقیب را در مورد وی نادیده نمی‌گیرد بلکه می فرماید: “و ان ربک من ورائهم لمحیط ” خدا نیز به عنوان سیکل مضاعف نظارتی مراقبت دائم دارد.

وی افزود : براساس مشاهدات و مراوداتی که با دانشگاه‌های بیش از ۵۰ کشور دنیا از نزدیک داشته‌ام، دانشگاه‌های ایران را مستقل‌ترین دانشگاه‌ها می‌دانم.

وی در ادامه گفت: هر جا موافقت نامه دانشگاهی را به مجالس و هیات‌های بررسی روابط بین الملل دانشگاه‌ها داده‌ام جرات اظهار نظر قبل از کنترل از طریق سیستم امنیتی نداشته‌اند ولی من به عنوان نماینده دانشگاه تهران اجازه و حق داشته‌ام در حد تعریف شده هر موافقتی را امضا کنم و این به معنی استقلال دانشگاه‌ها در انجام مأموریت‌ها است.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

یک دیدگاه

  1. امیدوارم مثل آیین نامه استعداد درخشان دوره دکتری نیان معدل بالای ۱۶ رو بذارن که با ما که الان از استعداد درخشانهای ارشدیم و مقالات متعدد داریم رو دچار بی عدالتی نشویم!
    جناب یا سرکار مدیر سایت اگر میشود از حالا نظرات خودمان را به ایشان بگوییم لطفا ایمیل یا هر راه ارتباط دیگری را بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *