خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » وعده وزیر علوم به تمدید حکم بورسیه دانشجویان

وعده وزیر علوم به تمدید حکم بورسیه دانشجویان

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده است دانشجویان بورسیه‌ای که قبلا جایابی شده‌اند بدون نیاز به استعلام جدید از دانشگاه‌ها حکم بورسیه آنها صادر یا تمدید شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه درباره دانشجویان بورسیه وزارت علوم تبادل نظر به عمل آمد.

به گفته وی مقرر شده است دانشجویان بورسیه‌ای که قبلا جایابی شده‌اند بدون نیاز به استعلام جدید از دانشگاه‌ها حکم بورسیه آنها صادر یا تمدید شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد درباره دانشجویانی که جایابی نشده‌اند وزارت علوم تمهیدی بیاندیشد که این افراد در اولویت جذب اعضای هیأت علمی قرار گیرند.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

۴ دیدگاه

  1. اینا که بدون کنکور قبول شدند به چه حقی باید در اولویت جذب هم قرار بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟ چه برتری نسبت به ما دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. آیا در این باره دانشگاه های دولتی و غیر دولتی تفاوتی باهم دارند؟ مثلا بنده متقاضی بورس از دانشگاه غیر دولتی هستم و کارهای تحقیقات بنده انجام شده و دانشگاه هم بنده را تایید کرده حالا منتظرم ببینم وزارت علوم با بورس بنده موافقت می کند یا نه.اگر جواب وزارت منفی باشد باید بگویم ۲ سال انتظار بنده هیچ مفهومی نداشته است و همینطور نقض غرض در فراخوان و سهمیه های اعلامی وزارت علوم پیش خواهد آمد.

  3. جناب وزیر تکلیف ماها که توی فراخوان شهریور ۹۲ رفتیم برا بورس چی شد؟ مصاحبه علمی که رفتیم. دیگه خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. میشه یکی بگه دانشجوی بورسیه ای که جایابی نشده چجور دانشجوی بوسیه ایه؟
    ما که مثل مرد کنکور دادیم و قبول شدیم، نه جایابی کردیم نه کسی به فکرمونه، بابا یکی ما رو دریابه، رشته ما وحشتناک مورد نیازه و ظرفیتش هم خیلی کمه. آخه انصافه ناامید شیم از تحصیل؟؟؟؟!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *