خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » قرارداد یکساله با متقاضیان هیأت علمی در دانشگاه آزاد

قرارداد یکساله با متقاضیان هیأت علمی در دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از قرارداد یکساله ای خبر داد که این دانشگاه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با متقاضیان استخدام و بورس می تواند منعقد کند.

حسین غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پذیرش هیأت علمی در دانشگاه آزاد برای امسال، گفت: در فراخوان جذب امسال دانشگاه آزاد، حدود ۹ هزار و ۴۰۰ نفر ثبت نام کرده و به واحدها معرفی شدند که از این تعداد ۵ هزار داوطلب استخدام یا بورسیه می شوند. در این زمینه شورای عالی انقلاب فرهنگی به دانشگاه آزاد اجازه داد که به منظور جذب حداکثری هیأت علمی با حائزان شرایط قرارداد یکساله در صورت تایید صلاحیت علمی، منعقد شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی ادامه داد: بر اساس همین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به منظور سرعت بخشیدن به فرایند جذب و استخدام افرادی که دارای مدرک دکتری هستند، مرحله گزینش عمومی و علمی همچنین مراجعه به مرکز جذب حذف شده و بعد از انعقاد قرارداد یکساله، این مراحل در دستور کار قرار می گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: این افراد یکسال مهلت دارند توانایی های خود را نشان دهند و زمان انتظارشان برای جذب هم کاهش می یابد.

غریبی با بیان اینکه پس از پایان یافتن فراخوان، پیگیری داوطلبان برای جذب در دانشگاه آزاد هم موضوع مهمی است، اظهار داشت: بعد از پایان فراخوان آماری گرفته می شود مبنی بر اینکه چند درصد ثبت نام کنندگان، متقاضی واقعی استخدام یا بورس هستند و چند نفر مراجعه ای به دانشگاه نمی کنند. این فرایند حدود دو ماه به طول می انجامد و تا پایان تیرماه این مهلت ادامه دارد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد درباره تازه ترین تصمیمات این دانشگاه برای شروع بورس خارج این دانشگاه، اظهار داشت: فعلاً بورس خارج نداریم اما در صورت بهبود یافتن شرایط مالی دانشگاه آزاد تصمیماتی اتخاذ می شود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۶ دیدگاه

  1. با سلام اینجانب با مدرک کارشناسی ارشد در فراخوان جذب هیات علمی واحد بهبهان شرکت کرده ام ولی متاسفانه نتوانستم حضوری جهت تحویل مدارک مراجعه کنم و مدارکم را برای آن واحد پست کردم و بسیار نیز علاقمند به تدریس هستم ضمن اینکه در حال حاضر نیز در دانشگاه پیام نور به صورت حق التدریس مشغول به تدیس می باشم آیا امکان اینکه دوباره برای مصاحبه دعوت شوم وجود دارد .

  2. امیدواریم که اینگونه باشد واقعا معیار صلاحیت علمی باشه و جذب واقعا صورت بگیره

  3. بنده دانشجوی دکترا تاریخ ایران دوره اسلامی( بعداز اسلام )آزاد نجف آباد هستم و لیسانس وفوق لیسانسم را از دانشگاه آزاد گرفتم و دبیر آموزش و پرورش هستم ممکنه بتونم دانشگاه آزاد بورس بشم خواهش میکنم راهنمایی کنید بنده را. ۴۲ سالمه و امتحان جامع را هم گذروندم و دارم رو پایان نامه کار میکنم. ۲۰ سال هم تجربه تدریس دارم و سرگروه دبیران تاریخ هم بودم. لطفا راهنمایی کنید بنده را

  4. آیا برای من که در بورس دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و معدل لیسانسم بین ۱۳ و ۱۴ است هیچ امیدی برای پذیرش نیست؟ من به همین دلیل جای دوری را انتخاب کردم که قبول شوم ولی… 🙁 حداقل امثال من را در اولویت های بعدی قرار دهید حذف نکنید…

    • با سلام بنده در فراخوان سال ۸۹ شرکت و تمام مراحل جذب را طی کرده ام ولی با کم شدن تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مورد نظر سازمان با جذب اینجانب مخالفت نمود است ولی مجددا” در سال ۹۲ واحد مربوطه از طریق واحد استانی درخواست جذب نمود ٰکه باز هم سازمان مخالفت نمود. خواستم بدانم با توجه به اینکه دارای مدرک دکترای ریاضی از واحد علوم تحقیقات تهران هستم ٰ آیا فکری در خصوص افرادی مثل من که تمام مراحل جذب را طی کرده اند نموده اید لطفا” راهنمایی فرمائید

  5. همش وعده وعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *