خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » بیشترین نیاز جذب هیات علمی در دانشکده‌های جدید

بیشترین نیاز جذب هیات علمی در دانشکده‌های جدید

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: بیشترین نیاز این دانشگاه به استاد در حال حاضر در رشته های دانشکده‌های جدید التاسیس مانند مهندسی پیشرفت و فناوری های نوین است .

دکتر محمدعلی برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت هرم هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به این مساله که فرایند زمان بر است و طی این چند ماه تعداد کمی عضو هیات علمی جذب دانشگاه شده است .

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی ادامه داد: در سال های گذشته نیز هرساله تعداد ۲۰ الی ۳۰ نفر بیشتر جذب نشده است امسال نیز همین حدود عضو هیات علمی جذب خواهد شد . در حال حاضر هم وضعیت دانشگاه تثبیت شده و نیازی به جذب عضو هیات علمی به طور گسترده ندارد.

ریس دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: برای دانشگاهی مثل دانشگاه علم و صنعت روال منطقی آن است که وقتی استادی بازنشسته می شود عضو هیات علمی جدیدی جایگزین وی شود و یا اینکه زمانی که دانشگاه توسعه می یابد و رشته ها و دانشکده های جدید ایجاد می شود عضو هیات علمی جذب شود.

وی یادآورشد: با توجه به قوانین موجود تعداد بازنشستگی‌ها کم است بنابراین دانشگاه بیشتر زمانی جذب هیات علمی انجام می دهد که توسعه ای داشته باشد .

برخورداری با بیان اینکه درحال حاضر این دانشگاه حدود ۴۵۰ نفر عضو هیات علمی دارد، افزود: در هر رشته یک یا دو نفر جذب شده است و تنها در دانشکده فناوری های نوین و مهندسی پیشرفت که تازه ایجاد شده ۳ تا ۴ نفر در رشته های این دانشکده ها جذب شده است .

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *