خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » بازنگری آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی علوم پزشکی

بازنگری آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی علوم پزشکی

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بازنگری آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی در وزارت بهداشت خبر داد و گفت: نسبت استاد به دانشجو در علوم پزشکی با سایر رشته ها متفاوت است و اگر این نسبت از نسبت یک به ۱۰ بیشتر شود کیفیت آموزشی ما دچار اختلال جدی می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، دکتر سید “علی حسینی” در حاشیه بازدید از دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: معتقدیم برای کیفی کردن آموزش پزشکی نیازمند حداقل چهار هزار عضو هیات علمی جدید هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با جهت گیری که در این آیین نامه داریم همه اعضای هیات علمی در حوزه های خاصی که سرآمد هستند بتوانند ارتقای مطلوب و مناسب داشته باشند.

حسینی افزود: انتظار جدی ما از معاونت راهبردی و سرمایه انسانی رییس جمهور و مجلس بر این است که ما را حمایت کنند تا بتوانیم در جهت ارتقای کیفی آموزش پزشکی بر اساس اهداف وزارت بهداشت گام برداریم.

وی شمار اعضای هیات علمی وزارت بهداشت را ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: نیمی از آنها از اعضای هیات علمی علوم پایه و نیمی دیگر اعضای هیات علمی بالینی هستند.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت بیان کرد: با توسعه‌ای که در طول سال های گذشته داشتیم و با توجه به حساسیت آموزش پزشکی به دلیل اینکه این آموزش با سلامت جامعه عجین است، افزایش اعضای هیات علمی ضروری است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *