خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » کاهش دغدغه بورس و انتخاب بهترین ها برای بورس

کاهش دغدغه بورس و انتخاب بهترین ها برای بورس

کاهش دغدغه دانشجویان بورس دکتری داخل، انتخاب بهترین‌ها برای بورس، برگزاری المپیاد ورزشی ویژه تمام دانشجویان غیر ایرانی و اختصاص اعتبار ویژه برای دانشگاه های مشکل دار از جمله برنامه هایی است که در سال ۹۳ مسئولان وعده اجرای آن را داده اند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرنگار مهر، سال ۹۲ با تمام کشمکش و چالش هایی که در عرصه های مختلف به ویژه آموزش عالی داشت به پایان رسید، مسئولان حوزه آموزش عالی در روزهای پایانی سال ۹۲ اخبار خوشی را برای جامعه دانشگاهی در سال ۹۳ اعلام کردند که اهم آن به شرح زیر است :

کاهش دغدغه دانشجویان بورس دکتری داخل
مجتبی صدیقی – رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مقرری ۶ ماه اول سال۹۳  دانشجویان دکتری بورس داخل به موقع و منظم پرداخت می شود تا مشکلی نداشته باشند و این خود می تواند خبرخوشی برای دانشجویان باشد.

انتخاب بهترین‌ها برای بورس
احمد غلامی – مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: قصد ما تربیت دانشمند است و برای همین در سال ۹۳ تلاش می کنیم تا بهترین ها بورس شوند و بورسیه ها را از آزمون رتبه های بالای آزمون انتخاب خواهیم کرد.

استفاده از ظرفیت های کارآفرینی دانشجویان سال آخر
دکتر ناصر مطیعی – رئیس صندوق رفاه دانشجویان از اخبار خوش سال ۹۳ به استفاده از ظرفیت های کارآفرینی دانشجویان سال آخر اشاره کرد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان به دنبال هماهنگی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان است که امکان اشتغال دانشجویان را فراهم کند و دانشجویان در اواخر سال تحصیل امکان بیشتری برای کار و اشتغال داشته باشند.

اختصاص اعتبار ویژه برای دانشگاه های مشکل دار
محمد حسین امید – معاون اداری مالی وزارت علوم خبر خوش سال ۹۳ برای دانشگاه‌ها را اختصاص اعتباری خارج از لایحه پیشنهادی دولت برای دانشگاه‌های مشکل دار توسط مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: این اعتبار جدید قرار است با سازوکاری که تعریف می شود بین دانشگاه هایی که مشکلات مالی دارند توزیع شود.

 

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *