خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » توقف یک مرحله جذب هیت علمی در پیام نور

توقف یک مرحله جذب هیت علمی در پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، از توقف یک مرحله جذب هیأت علمی  در این دانشگاه خبر داد.

علیرضا دل افکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر، اضافه کرد: به منظور ساماندهی وضعیت موجود اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور، از یک مرحله جذب هیأت علمی جلوگیری به عمل می آید.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی در این باره، تاکید کرد: این اقدام به منظور نیاز سنجی از واحدها و مراکز دانشگاه صورت می گیرد و دانشگاه پیام نور در فراخوان جذب بهمن ماه شرکت نمی کند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، ادامه داد: در صورتیکه پس از این نیاز سنجی مشخص شد نسبت یک به ۲۵۰ استاد به دانشجو در دانشگاه رعایت نشده، در فراخوان شهریورماه ۹۳ شرکت می کنیم.

دل افکار درباره وضعیت متقاضیانی که در فراخوان جذب شهریورماه سال جاری شرکت کرده اند، گفت: پرونده این افراد به استانها ارسال شده و در حال انجام مراحل مصاحبه علمی و عمومی برای جذب هستند.

به گفته وی، نزدیک به ۳۰۰ نفر در فراخوان شهریورماه صرفاً در مقطع دکتری جذب خواهند شد.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

۲ دیدگاه

  1. با سلام.در خصوص فراخوان جذب شهریور۹۲ پیام نور، چرا دستور توقف مصاحبه را داده اند که این دستور توقف با سخنان معاون آموزشی این دانشگاه مطابقت ندارد!!!!!!!!!!!!!!!لطفا اطلاع رسانی کنید.ممنون

  2. با سلام هنوز معاون محترم اموزشی دانشگاه پیام نور در خصوص عدم شرکت در فراخوان بهمن ماه صحبت نکرده که متاسفانه علی رغم گذشت ۵ماه از فراخون شهریور ماه جلسه مصاحبه دانشگاه پیام نور لرستان در مورخ۱۳۹۲/۱۰/۳بگفته مسئولین مربوطه و با تماس تلفنی مسئول محترم جذب متوقف شد؟؟؟؟؟؟ حالا فراخوان بهمن به شهریور چه ارتباطی دارد ؟؟؟ لطفا اطلاع رسانی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *