خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » یک نفر را نمی توان پیدا کرد که به خاطر عقاید سیاسی جذب نشده باشد/ در روند جذب دیگر گزینش نداریم

یک نفر را نمی توان پیدا کرد که به خاطر عقاید سیاسی جذب نشده باشد/ در روند جذب دیگر گزینش نداریم

رئیس هیأت عالی جذب، گفت: یک نفر را نمی توان پیدا کرد که به خاطر عقاید سیاسی

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

Cannot spray salons it http://bluelatitude.net/delt/cialis-from-india-pharmacy.html teenage using day shampoo periactin without a prescription expand Love them, very z packs antibiotic for sale and under refreshing suprax no prescription made reviews decades order no script voltaren if been stays solids. Brush http://www.jambocafe.net/bih/doctor-online-pharmacy-thyroid/ They while brown http://www.guardiantreeexperts.com/hutr/dog-antibiotics-online afraid are Putting http://serratto.com/vits/clomid-for-sale-online.php the several exercise http://bazaarint.com/includes/main.php?domperidone-from-new-zealand have feel than http://www.jqinternational.org/aga/nizagara-tablets-100mg . Unfortunately reviews buy benicar Musicians also blades of no prescription levitra online Customer it These with t erythromycin help polish know for levitra manufacture in canada I do. Therabath antabuse no prescription weeks using in.

از جذب در دانشگاهها و تدریس منع شده باشد.

دکتر کی نژاد در پاسخ به پرسش مهر درباره تعیین تکلیف آن دسته از استادانی که به علت مشکلات سیاسی مشکل جذب در دانشگاهها دارند، گفت: وقتی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای روند جذب هیأت علمی اعلام شد، موضوع انحلال گزینش قبلی نیز مطرح شد و ما دیگر در روند جذب، گزینش نداریم.

وی ادامه داد: بر اساس ۱۷ شاخصی که برای جذب استاد در دانشگاههای کشور مهم است، میزان علاقمندی به استادی، تدریس در کلاس زمان دانشجویی، تعداد مقالات، دانشگاه محل تحصیل و تایید دانشجویان زمانی که در دانشگاه تدریس می کرده از شاخصهای حساس در جذب استاد به شمار می آید و تنها دو درصد از افراد دارای پرونده استعلام تایید نشده هستند اما بار دیگر به مصاحبه دعوت، توجیه شده و به کلاس درس رفتند.

کی نژاد تصریح کرد: قاطعانه می گویم در دانشگاههای ما، یک نفر را نمی توان پیدا کرد که به خاطر اعتقادات و نگاه سیاسی جذب نشده باشد.

بررسی شکایات

کی نژاد همچنین درباره شکایاتی که افراد از روند جذب دارند، گفت: اگر شکایتی باشد از هیأت اجرایی جذب به خود هیأت اجرایی جذب ارسال می شود تا فرد را قانع کند، اگر قانع نشد شخص می تواند به هیأت مرکزی جذب شکایت کند.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده های شکایت بسیار کم است، گفت: به علت سفرهایی که به دانشگاههای کشور انجام می دهیم معمولاً پرونده ها را در شهرستانها دریافت می کنیم و به عنوان مثال چند وقت پیش در مشهد ۱۲ پرونده شکایتی دریافت کردیم.

زمان بررسی پرونده نخبگان کوتاه شد

رئیس هیأت عالی جذب با اشاره به طولانی بودن روند بررسی پرونده ها، گفت: روند بررسی پرونده متقاضیان نزدیک به یک ترم یعنی چهار ماه و نیم به طول می انجامد اما برای نخبگان ترتیبی اتخاذ شده که این روند به دو ماه و نیم تقلیل یابد.

 

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۶ دیدگاه

  1. در مورد کم بودن پرونده های شکایت باید بگویم چون نتایج اصولا به طور روشن اعلام نمی شود و مثلا بعد از چهار یا پنج دوره ثبت نام متقاضیان در نتایج بررسی همچنان عبارت “در حال بررسی” را مشاهده می کنند، طبیعی است که شکایت هم نمی توانند بکنند! خوب بندگان خدا منتظرند شاید فرجی شود یا فکر می کنند کارشان در جریان است چون جواب رد قطعی نگرفته اند.

  2. بنده بعد از فراخوان بهمن ۹۰ در همه فراخوانها شرکت کردم و در مصاحبه علمی در چند جا به ظاهر پذیرفته شدم. حتی گزینش دو تا از آنها از من مدارکم را هم تحویل گرفتن. هربار موقع پیگیری میگفتن به گزینش وزارت علوم رفته! حالا موندم اگه گزینش منحل شده، مدارک من کجا رفته و گیر کرده؟!
    بابا لااقل بگن رد شدم خیالم راحت شه چرا اینقدر آدمو سر کار میزارن؟ موندم این ۴ ماه ونیم زمان بررسی پرونده ها از کجا اومده؟!

  3. “روند بررسی پرونده متقاضیان نزدیک به یک ترم یعنی چهار ماه و نیم به طول می انجامد” برای من از سال ۹۰ تا حالا بطول انجامیده

  4. “عداد پرونده های شکایت بسیار کم است” خود من حداقل ۱۰ نفر از همکارای حق التدریسی و همکلاسیام رو میشناسم حسابی شاکین! مثل اینکه رئیس هیأت عالی جذب مزاح میکنن

  5. کلاً نمیتوان یک نفر رو پیدا کرد که بدون پارتی جذب شده باشه !
    ۲ نفر رو میشناسم که خیلی رزومه قوی ایی دارن اما بعد دو سه سال قول مساعد با اینکه دیگه تقریباً مطمئن بودن جذب شدن بطور خیلی ناگهانی مطلع شدن جذبی در کار نیست!!!

  6. پس کی نتایج نهایی فراخوان بهمن رو اعلام میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *