خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » رشته های اولویت‌دار دانشگاه الزهرا در جذب هیات علمی

رشته های اولویت‌دار دانشگاه الزهرا در جذب هیات علمی

رئیس دانشگاه الزهرا گفت: دانشگاه الزهرا در تمام رشته ها نیازمند جذب هیات علمی است ولی در رشته های کامپیوتر، حقوق، ادبیات انگلیسی و برق که رشته های تازه تاسیس هستند نیاز به جذب بیشتر است.

دکتر انسیه خزعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند جذب هیات علمی در دانشگاه الزهرا گفت: متاسفانه روند جذب هیات علمی در دانشگاه الزهرا به دلیل حساسیت علمی و دقت نظری که گروه‌ها داشتند کند پیش رفته است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی ادامه داد: ارزیابی های‌ آموزشی، پژوهشی بسیار با دقت انجام شده است به طوریکه حتی در ارزیابی اساتید از آنها خواسته شد مدتی به طور آزمایشی سرکلاس ها حاضر شوند تا از توان علمی آنها مطمئن شویم.

رئیس دانشگاه الزهرا افزود: در حال حاضر مراحل جذب تعداد زیادی از اساتید انجام شده ولی هنوز به مرحله حکم نهایی نرسیده اند بنابراین به طور دقیق نمی توان گفت که چه تعداد جذب شده اند.

وی ادامه داد: دانشگاه الزهرا دارای ۳۱۷ عضو هیات علمی است با توجه به افزایش رشته‌ها به همین تعداد عضو هیات علمی نیز نیاز دارد .

خزعلی تصریح کرد: دانشگاه در تمام رشته ها نیازمند جذب هیات علمی است اما در رشته های جدیدی مانند کامپیوتر، حقوق، ادبیات انگلیسی و برق که رشته های تازه تاسیس هستند به جذب عضو هیات علمی بیشتر نیاز دارد.

وی همچنین در پایان افزود: اکثریت اعضای هیات علمی جذب شده خانم هستند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *