خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » حدف شرط استخدام رسمی برای اخذ بورسیه در دانشگاه آزاد

حدف شرط استخدام رسمی برای اخذ بورسیه در دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد و اقبال مردم به تحصیل در این دانشگاه افزایش یافته است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

 

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، “حسین بلندی” در جمع خبرنگاران استان، افزود: سال گذشته میزان ثبت‎نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد به ۵۴ درصد رسید، در حالی که پیش از این ۴۴ درصد بود . این رشد نشان‌دهنده افزایش رویکرد مردم به تحصیل در این دانشگاه است.

 

وی با اشاره به بازنگری برنامه‎های دانشگاه آزاد و ارسال آن به واحدها، گفت: پرداختن به موضوعات جدید درسی و تشکیل شورای برنامه‎ریزی آموزشی و درسی در استان‎ها، از دیگر برنامه‎های این دانشگاه است.

 

وی با بیان ایانکه برگزاری دوره‎های کوتاه‌مدت تخصصی به واحدها پیشنهاد می‌شود، همچنین افزود: در بحث جذب و بورسیه تحصیلی از خردادماه سال گذشته ۳۴۴۲ پرونده بررسی و با بیش از ۱۰۰۰ پرونده موافقت شد.

به گفته معاون دانشگاه آزاد، هم‎اکنون شمار مربیان بورسیه دانشگاه به ۱۳ هزار مربی رسیده است البته شمار بورسیه مربیان و دانش‌یاران دانشگاه باید با یک رویکرد و کنترل افزایش یابد و در همین راستا نیز بهترین شرایط مهیا شده است. به عنوان مثال شرط استخدام رسمی از آن حذف شد.

 

وی همچنین گفت: بیش از ۱۴۰۰ مربی به رتبه استادیاری ارتقا یافته‎اند که تمام این مراحل با یک برنامه‌ریزی و ارزیابی مشخص انجام می‌گیرد.

 

بلندی با بیان اینکه ۱۵۹۱ رشته‌محل مشروط در دانشگاه وجود دارد همچنین اظهار کرد: ۱۷۱۸ رشته‌محل جدید تویز دانشگاه آزد تصویب و برای تایید نهایی به شورای گسترش آموزش عالی ارسال شده است.

 

وی همچنین اعلام کرد: طی روزهای آینده از ۳۱ سند برنامه فعالیت آموزشی پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

بلندی در خاتمه اظهار کرد: دانشگاه آزاد ۴۳۲ واحد بدون مرزی و ۲۷ هزار و ۵۵۲ عضوهیئت علمی دارد همچنین بیش از ۵۰ هزار نفر در این دانشگاه به صورت حق‎‏التدریس فعالیت می‎کنند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *