خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » امکان شرکت بورسیه‌ها در فراخوان جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی

امکان شرکت بورسیه‌ها در فراخوان جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی با اشاره به امکان شرکت بورسیه‌ها در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، گفت: برای ایجاد نظام جدید و مناسب برای جذب بورسیه‌ها، بر اساس نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی فراخوان جذب منتشر می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

 

دکتر مسجدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تا کنون افراد بورسیه به صورت دانشگاهی جذب هیات علمی می‌شدند، گفت: در سال جاری برای اینکه نظامی جدید و مناسب برای جذب بورسیه‌ها داشته باشیم، بر اساس نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی فراخوان منتشر می‌شود.

 

وی در خصوص نحوه جذب بورسیه‌ها برای عضو هیات علمی شدن، گفت: در گذشته بورسیه‌های متقاضی، درخواست خود را به شورای بورس وزارت بهداشت ارائه می‌کردند و بعد پرونده آنها در هیات جذب بررسی و تایید می‌شد، اما از این پس برای رعایت عدالت آموزشی و ایجاد شانس برابر برای نخبگان مقاطع تخصص و phd و همچنین به منظور اطلاع‌رسانی دقیق فراخوان‌های متمرکزی برای جذب هیات علمی به صورت متمرکز منتشر می‌شود.

 

مسجدی در پایان خاطرنشان کرد: فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و بهمن ماه ۹۲ به صورت متمرکز منتشر می‌شود و افراد می‌توانند با ارائه مدارک خود در این فراخوان‌ها شرکت کنند.

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *