خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اعلام فراخوان جذب اعضای هیئت علمی و بورس دانشگاه آزاد تا نیمه دوم آبان

اعلام فراخوان جذب اعضای هیئت علمی و بورس دانشگاه آزاد تا نیمه دوم آبان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام فراخوان جدید جذب اعضای هیئت علمی و بورس این دانشگاه بر اساس نیازهای کشور، استان و واحدها و مراکز آموزشی تا نیمه دوم آبان ماه سال جاری خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

خبرگزاری فارس: اعلام فراخوان جذب اعضای هیئت علمی و بورس تا نیمه دوم آبان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین بلندی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد ۰۷۰-۳۴۱ در حاشیه بازدید از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشکده فنی و مهندسی (مجتمع نیایش)  واحد تهران مرکزی با بیان این مطلب افزود: این فراخوان از طریق سایت jazb.iau.ir صورت خواهد گرفت و به دنبال آن دور دوم هیئت‌های اجرایی جذب در سراسر کشور فعال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با فعالیت مجدد هیئت ممیزه دانشگاه آزاد، ۶۲۷ پرونده مورد بررسی قرار گرفته که طی آن بیش از۲۶۰ نفر از درجه مربی به استادیاری ارتقا داشته‌اند، افزود: مرکز امور هیئت علمی، ویژه دانشگاه آزاد اسلامی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است.

بلندی با بیان اینکه جذب و بورس اعضای هیئت علمی بر اساس طرح جامع آموزشی صورت می‌گیرد، گفت: در یک طرح پنج ساله، برنامه ریزی برای جذب اعضای هیئت علمی جدید و ارتقای اساتید بر اساس این طرح  صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر بازنگری برنامه‌های درسی مطابق با طرح جامع آموزشی دانشگاه،گفت: باید سرفصل دروس در تمتمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از بزرگترین واحد در تهران تا دور افتاده ترین مراکز در کشور به صورت یکسان و مورد توجه قرار گیرد و اجرایی شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از تمامی اساتید واحدهای دانشگاهی در سراسر دعوت می‌شود در بازنگری، برنامه‌ریزی، تالیف و تدوین کتب درسی با رویکرد دروس میان همکاری کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن فضاهای آموزشی، ابزار و تجهیزات و امکانات مناسب دارای پتانسیل عظیمی است، گفت: اعضای هیئت علمی برای تشریک مساعی ظرفیت‌های پنهان را باید شناسایی و مورد استفاده قرار دهند.

بلندی تاکید کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه تمامی افرادی که در حوزه آموزشی فعالیت می‌کنند باید از گواهینامه خاص آموزش برخوردار باشند.

در ادامه این نشست، محمد افتخاری یزدی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران مرکز گفت: دانشکده فنی دارای بیش از هفت هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مهندسی مکانیک، عمران، کامپیوتر، برق و شیمی است.

وی افزود: این دانشکده دارای ۳۸ هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی،  ۷۰-۴۱۰  مترمربع کارگاه، ۲۶۵ عضو هیئت علمی است که ۱۶۵ عضو هیئت علمی تمام وقت و ۱۰۰ عضو هیئت علمی مدعو هستند.

گفتنی است در این بازدید، گیوریان مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی آموزشی، جعفری مدیر کل خدمات آموزشی،  شایان فر مدیر کل هیئت ممیزه، خواجه رحیمی مدیر کل سنجش و نظارت، سعید مشاور رئیس واحد تهران مرکز و افتخارنیا معاون آموزشی واحد و سایر مدیران و اساتید حضور داشتند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۸ دیدگاه

  1. با سلام به دوستان

    علت این است که هنوز فراخوان جدید بارگذاری نشده است. منتظر باشید.

  2. آیا فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد شروع شده است؟

  3. با سلام. آیا فراخوان جذب هیت علمی دانشگاه آزاد شروع شده است؟

  4. سلام مدیر محترم سایت
    من هر چقدر میرم رو سایت چیزی که مربوط به هیئت علمی و استان و شهر باشد را نمی بینم. لطفا راهنمایی بفرمائید.

    متشکرم

  5. سلام خدمت مدیریت محترم سایت – من هم منتظر پاسخ شما هستم

  6. مدیر سایت به سوال دوستان جواب دهید چون ین سوال منم هست . با تشکر

  7. در سایتjazb.iau.ir نیاز استانها و واحد های دانشگاهی چطور میشه دید ؟ در واقع همانطوریکه گفته شده بعد از این که استان رو انتخاب می کنم هیچ اتفاقی نمیفته و نمیتونم ظرفیت ها رو ببینم چی کار باید کرد ؟

  8. من به سایت jazb.iau.ir رفتم تا نیاز واحدهای دانشگاه رو ببینم ولی بعد از این که استان رو انتخاب می کنم هیچ اتفاقی نمیفته و نمیتونم ظرفیت ها رو ببینم.آیا مشاهده نیازها هم احتیاج به ثبت نام دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *