خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تصویب الحاقیه ترفیعات سالیانه اعضای هیأت دانشگاه علمی کاربردی

تصویب الحاقیه ترفیعات سالیانه اعضای هیأت دانشگاه علمی کاربردی

دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه علمی کاربردی از تصویب و اجرایی شدن الحاقیه آیین‌نامه ترفیعات ویژه دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزرای مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مریم ابراهیمی گفت: این الحاقیه در راستای اجرای مصوبه هیات امنای دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد.

وی افزود: این الحاقیه بر اساس شرایط خاص دانشگاه و بر مبنای آیین نامه اعطای پایه ترفیع سالیانه اعضای هیات علمی دانشگاه تهران که در سال ۹۴ تصویب و اجرایی شده، تدوین شد.

دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: کیفیت تدریس یکی از شاخص‌هایی است که در این آیین‌نامه مورد توجه قرار گرفته است.

ابراهیمی اظهار داشت: مدیریت‌های اجرایی اعضای هیات علمی بر اساس شاخص‌های الحاقیه به شکل مناسبی متناسب با شرایط خاص دانشگاه دیده شده است.

وی با بیان اینکه این الحاقیه با هدف ارتقای کیفیت و ارزش نهادن به فعالیت‌های اعضای هیات علمی تدوین شده است، گفت:  کارکرد اصلی این الحاقیه محاسبه دقیق امتیازاتی است که اعضای هیات علمی از مجموع فعالیت‌های خود در طول سال اخذ می‌کنند و چگونگی جمع بندی و برآیند این امتیازات به صورت دقیقی در آن دیده شده است.

دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد: در این الحاقیه بحث ارتقای فعالیتهای کمی و کیفی، تمرکز بر ارزش‌گذاری به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فعالیت‌ها و مدیریت های اجرایی مدنظر است و در نهایت همه مولفه ها در ترفیع سالیانه اعضای هیات علمی نشان داده می‌شود.

همچنین ببینید

انتخاب ۲۰ استاد نمونه به عنوان سرآمد آموزشی در سطح ملی

انتخاب ۲۰ استاد نمونه به عنوان سرآمد آموزشی در سطح ملی

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: ۲۰ نفر از از اساتید دانشگاه‌ها به عنوان سرآمدان نمونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *