معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی بر تأمین تسهیلات بهتر و بیشتر برای نخبگان و استعدادهای برتر تأکید کرد و گفت: در همین راستا مزایای هیأت علمی دانشگاه افزایش مییابد.
آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، مرتضی احسانی گفت: جذب نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با آغاز دوره مدیریتی جدید، روند روبهرشد و سرعت مناسبی پیدا کرده است. افزایش مزایای هیاتعلمی در این سالها و ادامه آن در سالهای آینده قطعا دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از اولین اولویتهای انتخابی نخبگان قرار میدهد.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه را اولویت برنامههایهای معاونت اداری مالی برای سال آینده اعلام و بر تامین تسهیلات و رفاه بیشتر برای جذب نخبگان و دانشمندان در سراسر کشور تاکید کرد.
احسانی به مهمترین اقدامات و دستاوردهای حوزه اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: امسال ما توانستیم حق مهارت را برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که دارای مدرک دیپلم بودند، برقرار کنیم. بیش از دو هزار میلیارد تومان تسهیلات و وام در اختیار اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه قرار گرفته است.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد ادامه داد: همچنین در این سال افزایش ۱۵ درصدی حقوق و مزایا برای کارکنان را به نتیجه رساندیم کما اینکه افزایش ۲۰ درصدی حقوق و مزایا را برای اعضای هیات علمی در سال ۹۵ برقرار کردهایم.
وی افزود:«در حوزه کمیسیون معاملات چابکسازی سیستم را داشتیم و سرعت پاسخگویی به واحدها افزایش داشت که رضایتمندی آنها را به دنبال داشته است.
احسانی به حوزه صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امسال همچنین توانستیم سامانه جامع الکترونیکی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را رونمایی کنیم که همه دانشجویان میتوانند به این سامانه مراجعه کنند و میزان تسهیلات را مشاهده و درخواستهای خود را ثبت کنند و مطمئنا به سرعت به درخواستها رسیدگی میشود.
وی ادامه داد: بیمه عمر اعضای هیات علمی و کارکنان از ۲۵ به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین در گذشته کارکنان و اعضای هیات علمی که وام مسکن دریافت میکردند، حق مسکن آنها تقریبا نصف میشد که با تلاشهایی که انجام شد، این مورد هم به خوبی به سرانجام رسید و حتی سند منازل آنها هم دیگر در رهن دانشگاه هم قرار نمیگیرد.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد گفت: حق بدی آب و هوای کارکنان و اعضای هیات علمی نیز یکسانسازی شد و امسال برای اولین بار در حوزه امور مالی، کنترل آنلاین درآمدها و اتصال سیستم حسابداری به شهریه را در دانشگاه آزاد اسلامی برقرار کردیم. رونمایی از سامانه جامع نقل و انتقال کارکنان و همسانسازی و یکسانسازی نرمافزار جامع حقالتدریس نیز از دیگر اقدامات مهم معاونت اداری مالی در سال ۹۵ بوده است.
احسانی به برنامههای سال بعد این معاونت هم اشاره کرد و افزود: برای سال آینده قطعا نظم و انضباط مالی و اداری مانند گذشته ادامه خواهد داشت. توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی در اولویت برنامههای ما برای سال آینده است. همچنین استفاده از سازمانها و دستگاهها ارائه دهنده خدمات برای تامین کالاهای ضروری کارکنان و هیات علمی در دستور کار است. ما با شرکتها و سازمانهایی که خدماتی ارائه میکنند، قراردادهایی را منعقد میکنیم تا بدون بهره و به صورت قرضالحسنه به کارکنان و اعضای هیات علمی خدمات ارائه کنند.