خانه » پسادکتری » پذیرش پسادکتری پژوهشگاه دانش‌های بنیادی ۱۴۰۳
فراخوان پذیرش پسادکتری پژوهشگاه دانش‌های بنیادی ۱۴۰۳

پذیرش پسادکتری پژوهشگاه دانش‌های بنیادی ۱۴۰۳

پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ﻣﺤﻘﻖ ﭘﺴﺎدﮐﺘﺮی ﺟﺬب می‌کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ به نقل از پژوهشگاه دانش‌های بنیادی به اطلاع می‌رساند که این ارگان در آزمایشگاه ملی ماده‌ی چگال، پژوهشکده‌ی فیزیک، و پژوهشکده‌ی علوم نانو برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ﺗﻌﺪادی ﻣﺤﻘﻖ ﭘﺴﺎدﮐﺘﺮی ﺟﺬب می‌کند.

نحوه پذیرش پسادکتری پژوهشکده‌ فیزیک پژوهشگاه دانش‌های بنیادی ۱۴۰۳

دانشکده فیزیک پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM) درخواست های کاربردی برای موقعیت های پسادکتری در زمینه های تحقیقاتی فعال خود از جمله نظریه انرژی بالا، کیهان شناسی، فیزیک ماده چگال، اطلاعات کوانتومی و اپتیک کوانتومی را می پذیرد.

جذب پسادکتری برای یک دوره دو ساله با امکان تمدید به سال سوم (نهایی) پس از گذراندن ارزیابی های داخلی، خواهد بود.

داوطلبان واجد شرایط باید درخواست های خود را با تکمیل فرم درخواست آنلاین ارسال کنند.

مدارک مورد نیاز شامل رزومه فرد (شامل فهرستی از نشریات)، اعلام علایق پژوهشی، و نام و اطلاعات تماس سه مرجع دانشگاهی، از جمله استاد راهنمای پایان نامه دکتری خود می باشد. (از طریق ایمیل با این افراد تماس گرفته می شود و توصیه نامه های آنها درخواست می شود). تمام توصیه نامه ها از طریق ایمیل باید تا پایان مهلت درخواست دریافت شده باشند.

درخواست های مربوط به پسادکتری دو بار در سال بررسی می شوند:

(۱) آوریل، با مهلت درخواست ۲۵ آوریل و تاریخ شروع سپتامبر.

(۲) اوایل اکتبر، با مهلت درخواست ۳۰ سپتامبر و تاریخ شروع آوریل سال آینده. (تاریخ دقیق شروع دوره توسط بخش مربوطه اعلام می شود).

سوالات مرتبط باید به دفتر مدیریت دانشکده فیزیک در physoffice(at)theory.ipm.ac.ir یا به عضو هیئت علمی دانشکده (های) مرتبط با حوزه موضوعی مورد نظر ارسال شود.

نحوه پذیرش پسادکتری پژوهشکده‌ علوم نانو پژوهشگاه دانش‌های بنیادی ۱۴۰۳

پژوهشکده‌ی علوم نانو متعهد به ارتقای برنامه پسادکتری خود در زمینه‌های تحقیقاتی فعال و در حال توسعه خود از جمله فیزیک ماده چگال، سیستم‌های کم بعدی، ماده نرم، فیزیک بیولوژیکی و آماری و همچنین مدل‌سازی محاسباتی نانوساختارها و فرآیندها در مقیاس نانو است.

تحقیقات در دانشکده علوم نانو در درجه اول حول پروژه‌های نظری و محاسباتی تعریف می‌شود و همکاران تحقیقاتی پسادکتری در برنامه‌های تحقیقاتی که توسط گروه‌های فعال پژوهشکده دنبال می‌شوند، کار می‌کنند.

درخواست‌های دریافتی معمولا دو بار در سال، معمولا در ماه‌های ژوئن و دسامبر بررسی می‌شوند. شما می‌توانید با تکمیل فرم درخواست پسادکتری درخواست خود را ارسال کنید.

همچنین اکیدا توصیه می‌شود که پس از تکمیل فرم درخواست فوق دکتری، با درج نام کامل و تاریخ درخواست خود در ایمیل، یک ایمیل اطلاع رسانی از درخواست ارسالی خود برای nanooffice@ipm.ir ارسال کنید تا از موفقیت آمیز بودن ثبت نام خود مطمئن شوید.

نحوه پذیرش پسادکتری پژوهشکده‌ علوم نانو آزمایشگاه ملی ماده چگال ۱۴۰۳

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مدارک پذیرش پسادکتری آزمایشگاه ملی ماده چگال کلیک کنید.

همچنین ببینید

نتایج نهایی پذیرش پسادکتری دانشگاه لرستان ۱۴۰۳

اعلام نتایج پذیرش پسادکتری دانشگاه لرستان ۱۴۰۳

نتایج نهایی فراخوان پذیرش پژوهشگر پسادکتری دانشگاه لرستان ۱۴۰۳ اعلام شد.آخرین اخبار جذب هیات علمی …

۲ دیدگاه

  1. این چندمین بار است که درخواست جذب می دهد که نشان می دهد پژوهشگران عزیز هوشیار و آگاه شدند و رغبتی برای همکاری ندارند. . باید نقشه جامع علمی کشور اصلاح شود و فقط فارغ التحصیلان دکتری می توانند این کار را انجام دهند. پژوهش کار ارزشمندی است نباید با حقوق کم انجام شود و با حتی فرد را بیمه نکنند. این افراد به ظاهر استاد توانایی انجام پژوهش ندارند و دست به دامن متخصصان شدند که البته فایده ای ندارد چون همکاری صورت نمی گیرد. درخواست متخصصان استخدام پیمانی است با حقوق و مزایای مکفی است. دو دوره پسادکتری از دانشگاه شریف دارم اما هنوز استخدام نشدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *