خانه » پسادکتری » فراخوان پذیرش پسادکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳
جذب پسادکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

فراخوان پذیرش پسادکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

جزییات پذیرش محقق پسادکتری دانشگاه کردستان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ مطابق اطلاعیه دانشگاه کردستان، این دانشگاه در نظر دارد از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور، در رشته‌های مختلف اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری نماید.

نحوه و زمان ثبت نام پسادکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

متقاضیان واجد شرایط لطفا بر اساس ضوابط دانشگاه درخواست‌های خود را برای بررسی‌های اولیه به ایمیل استاد مربوطه (لیست اساتید متقاضی جذب پژوهشگر پسادکتری در ادامه این فراخوان)  ارسال نمایند.

آخرین فرصت برای ارسال مدارک متقاضیان تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ می‌باشد.

توجه: متقاضیان دوره پسادکتری رزومه و هرگونه مکاتبه خود را فقط از طریق ایمیل های درج شده در این فراخوان به استاد مربوطه ارسال نمایند.

شرایط پذیرش پسادکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

شرایط پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر اساس دستورالعمل تشکیل و اجرای دوره‌های پژوهشی پسادکتری این دانشگاه است.

شرایط عمومی

۱- دارای مدرک دکتری تخصصی از دانشگاه‌ها و مؤسسات دولتی تأییدشده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد. ارائه درخواست توسط دانش آموختگان دوره دکتری از دانشگاههای معتبر خارج از کشور با داشتن شرایط اختصاصی نیز مورد قبول میباشد.

۲- از صلاحیت‌های عمومی لازم برخوردار باشد و منع قانونی در همکاری با دانشگاه نداشته باشد.

۳- از عضو هیات علمی واجد شرایط در دانشگاه کردستان پذیرش داشته باشد.

۴- فاصلۀ زمانی بین فراغت از تحصیل در مقطع دکتری و شروع دوره پسادکتری پژوهشگر نباید بیش از شش سال باشد. لازم به ذکر است که تعداد سالهای فعالیت متقاضی در موسسات پژوهشی معتبر و دورههای پسادکترا به تعداد سنوات فاصله مجاز پس از دوره دکترا افزوده خواهد شد.

۵- سوابق پژوهشی، رشته و گرایش تحصیلی پژوهشگر با طرح پژوهشی ارائه شده و زمینۀ تخصصی فعالیت عضو هیات علمی دانشگاه کردستان منطبق باشد.

تبصره ۱: درخواست متقاضیانی که از زمان اخذ مدرک دکتری آن‌ها بیش از شش سال گذشته باشد، در صورتیکه سوابق علمی برجسته داشته باشند در کارگروه بررسی می‌شود.

پذیرش پسادکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

شرایط اختصاصی

پسادکتری نوع ۱: مطابق با آیین نامه‌های مربوط به معاونت علمی و فناوری و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور؛

پسادکتری نوع ۲: دارای سابقۀ حداقلی فعالیت در زمینۀ طرح‌های کاربردی و چاپ مقالات علمی- پژوهشی بین المللی و داخلی متناسب با موضوع طرح پژوهشی؛

پسادکتری نوع ۳: داشتن حداقل دو مقالۀ علمی- پژوهشی معتبر با نمایۀ JCR برای تمامی رشته‌ها و چهار مقالۀ علمی پژوهشی در مجلات داخلی دارای مجوز از وزارتین و نمایه شده در ISC (با مرتبۀ کیفی Q۱ و Q۲) برای رشته‌های علوم انسانی، ادبیات و هنر (که در ۵۰ درصد آن‌ها متقاضی نفر اول یا نویسنده مسئول باشد.)

تبصره ۲: مقالات وتویی پژوهشگر پسادکتری میبایستی مستخرج از رساله دکتری نامبرده یا فعالیتهای پژوهشی پس از مقطع دکتری ایشان باشد.

پسادکتری نوع ۴: داشتن حداقل سه مقالۀ علمی پژوهشی معتبر با نمایۀ JCR که حداقل یکی از آن‌ها در مرتبۀ کیفی Q۱ باشد.

پسادکتری نوع ۵: ۱) سوابق پژوهشی و پیشنهادیه پژوهشی پژوهشگر با زمینه فعالیتهای پژوهشی اساتید میزبان همسو باشند. ۲) داشتن حداقل دو مقاله علمی پژوهشی معتبر بینالمللی (با نمایه JCR) برای رشته های علوم پایه، مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی (یا نمایه ISC) برای رشته های نظری و نیمه تجربی علوم انسانی و اجتماعی، ادبیات، هنر و معماری ۳) عدم اشتغال به تحصیل و کار در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و حضور تمام وقت در دانشگاه به میزان ۴۰ ساعت در هفته. ۴) اخذ پذیرش از اساتید میزبان

تبصره ۳: دانش آموختگان رتبۀ اول، برندگان جشنواره‌های معتبر ملی و بین المللی و دانش آموختگانی که دانشجوی نمونۀ کشوری بوده اند، با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی برای دوره های پسا دکترای نوع ۳ در اولویت قرار میگیرند.

رشته‌های مورد پذیرش پسادکتری دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

اسامی اساتید متقاضی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه کردستان و رشته‌های مورد پذیرش در فایل زیر قابل مشاهده است. برای دانلود کلیک کنید:

همچنین ببینید

فراخوان پژوهانه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

فراخوان پژوهانه دکتری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۴۰۳

فراخوان پژوهانه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حمایت مالی از پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *