خانه » اخبار دوره دکتری » شروع ثبت‌ نام متقاضیان تدریس دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
زمان ثبت نام فراخوان سومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

شروع ثبت‌ نام متقاضیان تدریس دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

ثبت نام از داوطلبان دستیاری متقاضی تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی در ترم نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ آغاز شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

نحوه و زمان ثبت نام فراخوان سومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حامد حسن‌پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام متقاضیان در طرح دستیاری آموزشی و نیز اعلام آمادگی تدریس در نیمسال پیش رو از امروز دوشنبه ۲۲ مردادماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۷ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سامانه دستیاری آموزشی اقدام کنند.

برای دریافت آیین نامه دستیاری آموزشی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی (دوره ویژه مدرسی – آموزش و کارورزی) و راهنمای ثبت نام در سامانه دستیار آموزشی کلیک کنید.

شرایط ثبت نام دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دکتر حسن‌پور تأکید کرد: علاوه بر متقاضیان جدید، تمامی دستیاران آموزشی که در هریک از دو نیمسال گذشته (دستیاری آموزشی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد و فراخوان دومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲) در طرح دستیاری آموزشی ثبت نام کرده‌اند و یا در حال تدریس و یا در مقطع دکتری شاغل به تحصیل هستند، نیز لازم است مجدداً با ورود به سامانه دستیاری آموزشی ضمن اعلام آمادگی برای تدریس در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اطلاعات خود را به‌روز و اولویت‌های خود را برای تدریس در نیمسال جدید (واحدهای دانشگاهی و دروس مد نظر) مشخص کنند.

نحوه و زمان ثبت نام فراخوان سومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

وی ادامه داد: روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدها بررسی مدارک ثبت شده در سامانه دستیار آموزشی را انجام می‌دهند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: شناسه تدریس صرفاً برای آن دسته از متقاضیانی صادر می‌شود که دانشجوی دکتری شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی باشند و صلاحیت علمی و عمومی آن‌ها تأیید شود.

دکتر حسن‌پور تصریح کرد: مسئولیت انتخاب دستیار آموزشی با کیفیت و دارای صلاحیت علمی و نیز تخصیص درس به دستیاران مطابق شرایط مندرج در آئین نامه دستیار آموزشی بر عهده معاونین آموزشی واحدهای دانشگاهی و مدیران گروه‌های مربوطه است.

گفتنی است متقاضیان جدید طرح دستیاری آموزشی می‌توانند قبل از ثبت نام با مراجعه به بخش دستیاری آموزشی سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس bpj.iau.ir راهنمای ثبت نام در سامانه را ملاحظه کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

همچنین ببینید

فراخوان پژوهانه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

فراخوان پژوهانه دکتری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۴۰۳

فراخوان پژوهانه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حمایت مالی از پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی …

۴ دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    بنده ۷و۸ سال استاد حق تدریس دانشگاه آزاد هستم ….هیچ اینده ای نداره حتی هزینه اینترنت و رفت امدتم نمیدن اونم بعد چند سال مثلا از بهمن سال ۱۴۰۱ تا الان حقوقی سه ترم واریز نکردن ترم تابستونم هم داره اصافه میشه…

    با سلام و احترامم مجددا
    از اقای پزشکیان ریس جمهور عزیز و بزرگوار تقاضا دارم به اساتید حق تدریس نگاه ویژه ای کنند ….از ما برای دبیری استفاده کنند و فقط مصاحبه و گزینش بخوان بدون ازمون از تجربیات ما استفاده کنند….فرق دانشجوی که تازه لیسانس گرفته با مایی که ارشدودکترا داریم و ۷و۸ سال سابقه تدریس داریم باید یه فرقی باشه بین کسی که رزومه و فعالیت فرهنگی داره با کسی که اصلا حتی یک ماه سابقه تدریس نداشته حتی یک روز هم مدرس نبوده باشه………با تشکر و سپاس از ریس جمهور بزرگوار

  2. نکته مهم به همه عزیزان

    مبلغ حق التدریس خیلییی کمه در آزاد. اگر عاشق تدریس هستید و معلمی دوست دارید برید امااااا اگر دنبال پولید هرگزززز نرید پولی توش نیست پول رفت امدت بیشتر میشه🤐🤐

    در این دانشگاههای آزاد

    کلا به هیات علمی هاش هم پولی نمی دند!!!!!!
    انها یک دوم یا یک سوم دولتی ها حقوق میگیرند .انها در حد کارمندی حقوق میگیرند کمی بیشتر

    آینده خوب میخان درامد خوب میخان هرگزززززززز وارو دانشگاه آزاد برای شغل نشید!!!!!!

    حق التدریس که هیچی
    جوانیتون را اینجا هدر ندید
    برید بپرسید از اعضا هیات علمیشون حقوقشون را
    تا حرفم باور کنید

    • والا دولتی هم خودم ۱۴۰۱ هیئت علمی بودم حکمم ۱۵ بود و خالص دریافتی ۱۳ و الان ۱۴۰۳ در بهترین شرایط خالص دریافتی استادیار ۱۸ ملیون هست متاسفانه در سطح جامعه تصور غلطی از هیئت علمی وزارت علوم هست

      در واقع هیئت علمی وزارت بهداشت حقوق ۵۰ یا ۶۰ ملیونی داره چون پزشکه و در بیمارستان هم فعاله

      ترو خدا تصورتان را درست کنید ملت شریف ایران

    • سلام. من ده سال حق التدریس دانشگاه دولتی بودم با همین شرایطی که شما گفتید. ۲ سال طول می‌کشید مبلغ حق التدریس رو واریز کنن. اونم بعد از کسر مالیات.
      با مدرک ارشد ساعتی ۳۰ تومن، با مدرک دکترا ساعتی ۵۰ تومن. البته به سابقه تدریس هم بستگی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *