خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جذب اساتید جدید در دانشگاه علمی کاربردی منوط به تجربه عملی ۲ ساله
جذب اساتید جدید در دانشگاه علمی کاربردی با حداقل ۲ سال سابقه عملی

جذب اساتید جدید در دانشگاه علمی کاربردی منوط به تجربه عملی ۲ ساله

رئیس دانشگاه علمی کاربردی از جذب اساتید جدید با حداقل ۲ سال سابقه و تجربه عملی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا،  حسین بلندی رئیس دانشگاه علمی کاربردی درباره فرایند جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی اظهار کرد: جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شود که هم اکنون تعداد آن‌ها ۴۵ هزار نفر است.

جذب اساتید جدید در دانشگاه علمی کاربردی با حداقل ۲ سال سابقه عملی

وی با بیان اینکه در صورت استفاده از ظرفیت مدرسان با توجه به رشته‌های اجرایی و تعداد استادان موجود در استان‌ها نیازسنجی انجام می‌دهیم تا متوجه شویم که آیا می‌توانیم استادی جذب کنیم یا خیر؛ تاکید کرد: در این زمینه فراخوان کشوری اعلام می‌کنیم که در دور جدید حداقل باید ۲ سال سابقه و تجربه عملی در این موضوع داشته باشند تا تقاضای آن‌ها بررسی شود.

بلندی تصریح کرد: تمام شرکت کنندگان در فراخوان کشوری جذب استاد در دانشگاه علمی کاربردی بررسی و تعدادی از آن‌ها با توجه به سوابق عملی انتخاب می‌شوند که این بخش برای ما بسیار مهم است.

همچنین ببینید

جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

جذب ۷۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان از مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه فرهنگیان از جذب ۷۰۰ عضو هیات علمی جدید از مهرماه سال ۱۴۰۳ خبر …

۱۲ دیدگاه

  1. سلام
    منم دوتا ارشد و یه دکترا دارم ،مدرس دانشگاه آزاد هم هستم،با رزومه بسیار قوی در زمینه مقاله و چاپ کتاب،مصاحبه دعوت شدم و رفتم،بعدا پیامک اومد و تو سایت هم نوشت سال آینده مجددا در فراخوان شرکت کنید،،بیست و چهار هزار نفر شرکت میکنند،هر نفر هم چهارصد هزار تومان واریز میکنند.،،آخرش هم هیچی به هیچی..والا دیگه چیکار باید کنیم.تا دو ساعت برای ما تدریس بدن،جای تاسف و تامل داره..

  2. سلام چجوری میشه کار کرد شماها که کار کردین راهنمایی کنید؟

  3. من از مدرسان قدیمی و اعضای پنل مصاحبه برای ارزیابی عزیزان برای تدریس در دراین دانشگاه هستم. تا زمانی که اعضای هیئت علمی برای این دانشگاه وجود نداشته‌باشد و شیوه نامه علمی آن مورد بررسی دوباره قرار نگیرد. این نابسامانی، نارضایتی و بی عدالتی از سدی شرکت کنندگان در این دانشگاهذوجود خواهد داشت.

  4. سلام.بنده هم از سال ۱۴۰۰کد مدرسی دانشگاه علمی کاربردی،دانشگاه کار و آزاد رو گرفتم و مشغول تدریس هستم.و همکاری صمیمانه ای با دانشگاه های منطقه دارم و از زحمات مسئولین دانشگاه علمی کاربردی کمال تشکر را دارم.اگر خودتون رو نشان دهید و توانایی هاتون رو،قطعاً بهتون درس خواهند داد.

  5. سلام وقت بخیر واقلا برای وطنم افرادی هم سن سال های خودم با تجربه افسوس میخورم ،،،،درس بخونی بعد سرنوشیت اینجوری بشه

  6. جمع کنید این بساط رو … دانشگاه علمی کاربردی ….. مدرسه درست کردید…بعد برا جذب مدرس هم کلاس میزارین ….. عجب

  7. با سلام و خدا قوت،
    من به شخصه با داشتن مدرک دکترا و سوابق آموزشی و پژوهشی در فراخوان پارسال شرکت کردم ولی در مصاحبه رد شدم، که علت آن هم مشخص نشد فقط گفته شد که در فراخوان های بعدی شرکت کنید
    حال آنکه در اخبار چند ماه پیش خبر از حذف دانشگاه علمی کاربردی و ارجاع دانشجویان باقیمانده به دانشگاههای دیگر بود.
    بنده متاسفم برای اینکه با آینده جوانان مملکت بازی می کنید و هیچ کاری هم برای قشر تحصیلکرده انجام نمی‌دهید جز اینکه با گذاشتن فراخوان های الکی و گرفتن حق ثبت نام فراخوان ها کمبود بودجه خودتون رو جبران می کنید‌. فقط به خدای بزرگ واگذارتون می کنم که حق ما رو از شماها بگیرند.

    • سلام. بنده هم در سال ۱۴۰۰ در فراخوان شرکت کردم و بعد از دو مرحله پذیرفته شدم. بنده دکتری دانشگاه سراسری و رزومه قوی… متاسفانه تا الان حتی یک واحد هم تدریس نکردم. خودمان باید به مراکز مراجعه و التماس برای گرفتن واحد کنیم اونهم چی گویا ساعتی ۵۰ یا ۶۰ تومان. من دو سه مرکز رفتم و گفتند لازم نیست تشریف بیارید ما اگر لازم بشود خودمان تماس میگیریم……..با خود دانشگاه هم تماس میگیرم میگن، ما فقط مسئول صدور مجوز تدریس شما هستیم و بقیه به عهده خود مراکز هست. خلاصه که هیچ……. لطفا اصلا اصلا روی فراخوان های این دانشگاه حسابی باز نکنید و دل نبندید که این خانه از بن ویرانه است

      • سلام من هم با شما صد درصد موافقم .‌منم از سال ۱۳۹۷ دارم حق التدریس درس میدم ولی هر جایییییی که هم میرم کاملا کاملااااااا میفهمم پارتی بازی میکنند

    • واقعا حرفتو درسته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *